×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
امضای تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی فولاد و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

تفاهم‌نامه همکاری صندوق بازنشستگی فولاد و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی امضا شد، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای ارائه خدمات و تسهیلات گردشگری به بازنشستگان فولاد، تفاهم‌نامه همکاری فیمابین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و صندوق بازنشستگی فولاد توسط مدیران عامل دو مجموعه در دفتر مدیرعامل صندوق امضا شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استفاده بازنشستگان و کارکنان صندوق از کلیه ظرفیت‌های کانون، بهره‌مندی آنان از طرح سفر کارت، مشارکت طرفین در اجرای پروژه‌های حوزه گردشگری، استفاده بازنشستگان و کارکنان صندوق از خدمات گردشگری و بهره‌مندی آنان از دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط کانون، بهره‌مندی بازنشستگان و کارکنان صندوق از خدمات امداد خودرویی کانون، و استفاده کانون از ظرفیت‌ها و امکانات اقامتی صندوق از اهم مفاد این تفاهم‌نامه است.

قرار است شرکت سرمایه‌گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش به نمایندگی از طرف صندوق و مدیریت گردشگری و امور بین‌الملل به نمایندگی از طرف کانون جهت اجرایی کردن تفاهم‌نامه اقدام نمایند.

مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی در این نشست، گفت: مایه خوشحالی است که با امضای این تفاهم‌نامه زمینه همکاری صندوق بازنشستگی فولاد با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فراهم شده و دو مجموعه می‌توانند از ظرفیت‌های یکدیگر در راستای خدمت به بازنشستگان و جامعه هدف صندوق استفاده کنند.

وی افزود: یکی از زمینه‌های همکاری طرفین می‌تواند در خصوص مجموعه گردشگری گاجره باشد زیرا این مجموعه با توجه به امکانات و موقعیت مکانی خود قابلیت جذب گردشگران خارجی را نیز دارد و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌تواند در این خصوص نقش آفرین باشد.

مسرور ادامه داد: مفاد تفاهم‌نامه بیانگر آن است که شرایط مطلوبی برای استفاده بازنشستگان صندوق از خدمات و تسهیلات گردشگری کانون به ویژه در خصوص طرح سفرکارت فراهم شده که در این خصوص معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق و شرکت مرآت کیش باید هماهنگی‌های لازم را جهت استفاده حداکثری بازنشستگان از این امکانات انجام دهند.

اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز در سخنانی ضمن استقبال از امضای این تفاهم‌نامه گفت: خوشبختانه صندوق بازنشستگی فولاد در زمان مدیریت دکتر مسرور به بلوغ مطلوبی رسیده زیرا در عین توجه به معاش بازنشستگان، نیازهای رفاهی و فرهنگی این عزیزان و از جمله موضوع گردشگری را یکی از اولویت‌های خود قرار داده است.

همچنین شریفی عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد نیز در سخنانی امضای این تفاهم‌نامه را به فال نیک گرفت و گفت: هدف اصلی ارکان صندوق ارائه خدمات با کیفیت به بازنشستگان عزیز است و انصافا شاهد دستاوردهای مهمی در صندوق بوده‌ایم.

امضای تفاهمنامه همکاری صندوق بازنشستگی فولاد و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی+اکوپرشین

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false