×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فاضل جایگزین سبحانی شد

فاضل جایگزین سبحانی شد، طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، سیدابوتراب فاضل به‌عنوان مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر منصوب شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از معدن‌نیوز: هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر است که شرکت‌های متعددی در حوزه آهن و فولاد، آلومینیوم، اکتشاف و تولیدات صنعتی، زیرمجموعه آن محسوب می‌شوند.

سیدابوتراب فاضل که پیش از این نایب رئیسی هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعاملی فولاد بناب، عضویت در هیئت مدیره و قائم مقام شرکت ذوب آهن اصفهان و … بود و در این حوزه یکی از مدیران باسابقه می باشد که اکنون به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر منصوب شده است.

از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: فولاد آلیاژی ایران، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، سنگ آهن گهر زمین، فولاد غدیر نی‌ریز، توسعه آهن و فولاد گل گهر، توسعه فولاد قشم، آلومینیوم جنوب، موتوژن و …

شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر به عنوان یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در حوزه تخصصی صنعت و معدن در سال ۱۳۹۰ تأسیس شده است. سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع و معادن محور اصلی فعالیت این شرکت است و در واقع، این هلدینگ بازوی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در حوزه صنعت و معدن محسوب می‌شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false