×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
گل گهر، شاگرد اول تولید

گل گهر، شاگرد اول تولید، در ۱۰ ماهه امسال بیشترین تولید کنسانتره آهن در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ۱۳ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۶۵۷ تن رقم خورد و در هم ‌سنجی با پارسال رشد چهار درصدی ثبت کرد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از شرکت ملی فولاد، بررسی آمار عملکرد شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی کشور حاکی از تولید ۴۱ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۸۰ تن کنسانتره آهن از ابتدای امسال تا پایان دی ماه و رشد ۶ درصدی آن در هم ‌سنجی با پارسال است.

در این مدت تولید کنسانتره آهن در سنگ آهن جلال آباد (فکور صنعت) با افت ۲۰ درصدی به ۳۲۹ هزار و ۷۲۲ تن و گهر زمین با کاهش ۲ درصدی به سه میلیون و ۷۲۵ هزار و ۳۳۷ تن رسید.

در ۱۰ ماهه امسال‌، اپال پارسیان سنگان با افت ۲۵ درصدی یک میلیون و ۹۲۹ هزار و ۳۹۹ تن‌، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر (سناباد) با رشد چهار درصدی ۲ میلیون و ۶۲ هزار و ۱۶۵ تن رسید و صبا‌نور با رشد ۳۳ درصدی یک میلیون و ۲۳۶ هزار و ۹۹۷ تن کنسانتره آهن تولید کرد.

گل گهر، شاگرد اول تولید

در ۱۰ ماهه امسال بیشترین تولید کنسانتره آهن در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ۱۳ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۶۵۷ تن رقم خورد و در هم ‌سنجی با پارسال رشد چهار درصدی ثبت کرد.

پس از آن‌، سنگ آهن چادرملو با ۹ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۹۱۹ تن تولید و رشد ۲۹ درصدی رکورد دار شد‌، میدکو با پنج میلیون و ۳۰۱ هزار و ۶۶۹ تن تولید و رشد ۲۲ درصدی در مکان سوم و سنگ آهن مرکزی با سه میلیون و ۴۸۰ هزار و ۸۸۵ تن تولید و افت ۱۲ درصدی در مکان چهارم قرار گرفتند.

جمع تولید دی ماه این شرکت‌ها چهار میلیون و ۹۸ هزار و ۹۴۲ تن بود که در هم‌سنجی با پارسال رشد پنج درصدی نشان می‌دهد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false