×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
از رحمت خداوند ناامید نباشید

از رحمت خداوند ناامید نباشید پروردگار عالم در قرآن مجید سوره مبارکه زمر، آیه ۳۶ می فرمایند: خداوند برای بنده‌اش کافی نیست؟

این شعر سعدی شیراز گویی الان سروده شده و دل آشوبمان می کند که:

هرکه دانه نفشانده به زمستان در خاک

ناامیدی بود از دخل به  تابستانش

عجیب این آیه امید بخش دل هر انسان مومن را قرص کرده وبه آینده امیدوار نموده است.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: چه آرامشی، چه پشتیبانی، و چه حمایت لایزالی از رحمت واسعه الهی برای بندگان اش که در پس این آیه مبارکه نیست؟ که در پی اش با تکیه بر توصیه دگر در قرآن کریم می فرمایند: از رحمت خداوند نا امید نباشید.

ما بندگان خالق و معمار بی‌همتای هستی؛ دل در گروی رحمت واسعه الهی بسته ایم وبرای همه دل آشوبی‌هایمان و تلاطم هجوم امواج ناامیدی هرگز از رحمت خداوند مهربان نا امید نیستیم و پروردگار یکتا، برای همه ما که افتخار بند‌گی‌اش را داریم کافیست زیرا خود پروردگار عالم فرموده‌اند.

حدود ۳۱ روز به پایان زمستان ۱۳۹۹ باقی مانده و حسرت  یک بارش باران با برکت افزون بر پارسال و سپیدی برف سرشار از رحمت شاید به دل منتظرمان بماند.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه به امید خدا شاهد موج جدید بارش زمستانی در اقصی نقاط کشورمان خواهیم بود.

چشم به راه سپیده صبحی هستیم که گردونه چهار اسب سفید، باد و باران و برف و تگرگ را برایمان به ارمغان بیاورد تا کشاورزان کشورمان از شمال تا جنوب واز مشرق تا مغرب بذر‌های امید را بکارند و محصولات تولیدی این بخش در فصل داشت و برداشت با برکت الهی و بیشتر از گذشته به بار بنشیند.

به باد و باران و برف سلامی دگر خواهیم داد وبا استعانت از درگاه الهی دعا خواهیم کرد که ای گردونه سپید و زلال وپاک سری به این حوالی هم بزن و کشتزارهایمان را با شکوفایی بهار در سال جدید به سرانجام نیکو و تولید پایدار برسان و چشمه سارهای جاری پرخروش وغلتان از کوهستان‌های سرزمین امان را عامل سیرابی دشت‌های تشنه امان قرار بده.

آمین

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false