×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
محصولات تاریخ گذشته شب عید سر سفره مردم+سند

محصولات تاریخ گذشته شیلاتی شب عید سر سفره مردم، ممیزی و سلامت فرآورده‌های پروتئین حیوانی پایه و اساس آسوده گی جامعه و نظارت قانونی و خدشه ناپذیر دامپزشکی بر روند ممیزی و سلامت محصولات با منشاء حیوانی و رفتار قضایی شدید و بدون اغماض بر قانون شکنان متخلفین که فقط به سود و سوء استفاده خود هستند تضمین کننده تندرستی و آسود‌گی آحاد جامعه یعنی مصرف کنندگان از کودک تا سالمندی بوده و خواهد بود.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: کسانی که از لوگو یا نشانه دامپزشکی با عنوان این نوشته که این محصول تحت نظارت دامپزشکی کشور است سوء استفاده می‌کنند مستحق پلمب و معدوم سازی مرکز فرآوری، عمل آوری؛ محصول عرضه شده تاریخ گذشته؛ بی کیفیت؛ جریمه نقدی و حبس غیر تعلیقی هستند.

این از نقش خطیر سازمان دامپزشکی کشور و رسالت اخلاق مداری و منشور خدمتگزاری دامپزشکان که شبانه روز در صف مقدم و انکار ناپذیر تایید بهداشت و سلامت پروتئین حیوانی اقصی نقاط کشور بوده که جای تقدیر و قدردانی دارد.

نگهداری‌، دپو و ذخیره‌سازی این محصولات در سردخانه‌ها نیز نکته بسیار مهمی است که نباید ازآن غفلت نمود.

زنجیره این نظارت تا لحظه عرضه باید در کنترل همه نهاد‌های نظارتی بسته به نوع وظایف محوله است که ضمن هماهنگی سازمانی و برون سازمانی تحت فرماندهی سازمان دامپزشکی کشور باشد.

وزارتخانه‌های بهداشت، صمت، جهاد کشاورزی و سازمان‌ها و موسسات وابسته به خود در این ایام فروش و عرضه ایام خرید به اصطلاح شب عید باید شبانه روز وبا استقرار گشت‌های نظارتی و بازرسی تلاش مضاعفی را با تمهیداتی از قبیل برپایی ستاد شبانه روزی کشیک؛ تلفن گویا و فضای مجازی رسمی تشدید نمایند.

اینک یک نمونه از توزیع یک محصول پروتئینی سفید از سردخانه آزادی تهران در روز پنج شنبه مورخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ که با دیدن مستندات پیوست‌، قضاوت را بر عهده دستگاه‌های نظارتی و به ویژه دامپزشکی و خوانندگان محترم و آحاد جامعه قرار می‌گیرد.

گران فروختن به نسبت عرضه محصول تاریخ گذشته وفاسد شرف و ارجحیت دارد

فراموش نکنیم فساد ماهی و نحوه ذخیره‌سازی و انجماد آن بسیار حساس ودر صورت رعایت نکردن استاندارد‌های حداقلی و ترشح توکسین بوتولیسم به‌ویژه در انواع کنسرو ماهی خیلی خطرناک و منجر به فلج عصبی و مرگ مصرف کننده می‌شود.

قرار نیست که مصرف کننده با انسانیت و جنتلمن بودن شخصیت خود در سراسر کشور هزینه و پول محصول را پرداخت و به وظیفه اخلاقی خویش در قبال عرضه کننده وفروشنده به خوبی عمل نماید اما؛ اما و اما این نمونه محصول فریز و منجمد شده با فساد نعشی و یک سال از تولید ماهی گذشته را به عنوان یک معضل توکسین خدای نخواسته بر سر سفره خانواده خود ببرد.

بازدید و نظارت فوری از سردخانه محصولات شیلاتی آزادی تهران بسیار ضروری بوده و گزارش نحوه رفتار قانونی با متخلفین و روند آن به آحاد جامعه در اسرع وقت اطلاع رسانی شود زیرا رسانه به رسالت خویش و با مستتدات پیوست عمل نمود و منتظر چیستی و پیگیری نحوه ذخیره‌سازی به شدت نامطلوب این ماهی و مرکز فرآوری آن در استان خوزستان مباشرین ذیربط آن در حوالی ایران خودرو بین اتوبان تهران و کرج بوده و تمام نقل و انتقالات و حمل ونقل محصولات به بازار مصرف بازبینی شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false