×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تجلیل از شرکت سنگ آهن، یکی از هزار خیر مدرسه ساز کشور

تجلیل از شرکت سنگ آهن، یکی از هزار خیر مدرسه ساز کشور، بیست و دومین جشنواره ملی و استانی خیرین مدرسه ساز کشور، با حضور معاون رئیس جمهور به صورت مجازی و همزمان در محل استانداری‌ها برگزار شد و از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به عنوان یکی از خیرین مدرسه ساز کشور به جهت رشد چشمگیر و قابل توجه در مشارکت در مدرسه سازی خیری در شهرستان تجلیل شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ‌آهن مرکزی؛ امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، بیست و دومین جشنواره ملی و استانی خیرین مدرسه ساز کشور با حضور معاون رئیس جمهور و مقام عالی وزارت به صورت مجازی و همزمان در محل استانداری‌ها کشور برگزار شد.

این جشنواره هر ساله به منظور تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز و نیز جذب مشارکت‌های مردمی جدید برگزار می شود و امسال نیز از یک هزار خیر مدرسه ساز کشور تجلیل شد.

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق که همواره فراتر از مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل نموده است،بار دیگر در انجام کار خیر همچون دوره‌های گذشته به نقش آفرینی در خیرین مدرسه ساز پرداخت و توانست بالاترین تحقق تعهدات خیرین مدرسه ساز را داشته باشد.

در این مراسم از شرکت سنگ آهن یکی از هزار خیر مدرسه ساز کشور تجلیل شد که سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی این شرکت به نمایندگی از فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت، لوح تقدیر جشنواره را دریافت کرد.

شایان ذکر است با پیگیری مدیرعامل شرکت، چندین تفاهم نامه ساخت مدرسه خیری و مجتمع فرهنگی آموزشی توسط شرکت‌های پیمانکاری زیرمجموعه سنگ آهن مرکزی با آموزش و پرورش شهرستان منعقد شد.

بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان یزد+اکوپرشین
تقدیر از مدرسه سازان در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان یزد+اکوپرشین
مراسم بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان یزد+اکوپرشین
مصطفی فخری بافقی+اکوپرشین

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false