×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
توسعه مدیریت و منابع سازمانی رویکردی بر تحقق اهداف بلند مدت

توسعه مدیریت و منابع سازمانی رویکردی بر تحقق اهداف بلند مدت معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه ذیحساب و مدیر کل امومالی ومنابع این سازمان، در نشستی با حضور کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به مسایل پرسنلی و شغلی رسیدگی و راهکارهای لازم ارایه کردند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، در این نشست که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، معاون توسعه و مدیریت منابع، مدیر حراست، ذیحساب و جمعی از پرسنل حضورداشتند، کارکنان دغدغه‌هایشان در حوزه اداری و مالی به‌ویژه احکام جدید استخدامی، شرایط تبدیل وضعیت، حقوق ومزایای دریافتی و غیره را بیان کردند.

در بخشی از این نشست و پس از ارائه توضیحات تکمیلی توسط مسئولین در خصوص بخشنامه‌های صادره و همچنین درباره دستورالعمل اجرایی تعیین حقوق و مزایای کارمندان بالاخص نیروهای قراردادی، کار معین، طرح و شرکتی پرسش‌های متعددی از سوی کارکنان مطرح شد که مسئولین حاضر، به آنها پاسخ دادند.

محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در این نشست اظهار داشت: در صورت وجود ابهام و موضوعات مجهول در خصوص شرایط و موضوعات متعدد، پرسنل اداره کل به صورت مکتوب موارد را به اداره کل امور اداری و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اعلام کرده و پاسخ آنها را دریافت کنند.

در ادامه ایشان به بررسی و اظهار نظر و اتخاذ تصمیم در رابطه با وظایف مندرج در طرح مسیر ارتقاء شغلی تاکید وتصریح کرد : بررسی و اظهار نظر در ارتباط با راهکارهای تشخیص خدمات برجسته کارکنان به لحاظ لیاقت‌های خاص آنان بسیار حائز اهمیت است.

تیموری در ادامه به کلیه پرسنل در خصوص انجام امور محوله در راستای خدمت رسانی تاکید کرد و اذعان داشت : وظیفه شغلی را باید درست انجام دهیم و در جهت اجرایی نمودن مصوبات جلسات پویا باشیم تا شاهد تحولات، نو آوری و شکوفایی هر چه بیشتر در عرصه خدمت رسانی باشیم.​

درادامه این نشست حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با ارائه گزارشی از اهم فعالیتها و پروژ ه‌های انجام شده در سطح استان اعم از توسعه حمل‌ ونقل هوشمند و دوربین‌های نظارتی در طول جاده‌‌ها، نوسازی ماشین‌آلات راهداری، زیبا سازی حریم، ایمن‌سازی محورها و غیره افزود : برای تأمین اعتبار ایمنی راه‌ها که سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود، می‌بایست در سطح ملی راه‌کارهای اساسی پیشنهاد و اجرا شود.

وی درخصوص پیشرفت پروژه‌های استان تهران گفت : این عملیات حاصل کار جهادی پرسنل اداره کل می‌باشد که با توجه به شرایط اقتصادی در استان تهران می بایست نگاه ویژ‌های به پرداخت‌های این پرسنل باشد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false