×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازدید هیات مدیره بانک ملی ایران از اداره کل مهندسی و املاک

رئیس و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران به مناسبت زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس از اداره مهندسی و املاک بازدید کردند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این بازدید که با حضور عباس شفیعی رئیس هیات مدیره، ناصر شاهباز و علی موسوی زاده اعضای هیات مدیره، مصطفی محسنی رئیس اداره کل مهندسی و املاک و دیگر مسئولان و کارشناسان برگزار شد، از مهندسان این اداره تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم عباس شفیعی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران بر الزام سنجش ریسک های مرتبط با پروژه-های مهندسی و ساختمانی و تطبیق امور اجرایی با مقررات و لحاظ نمودن اهداف عملکردی در امور اداره تاکید کرد و از همکاران خواست با توجه به زلزله خیز بودن کشور مقاوم سازی شعب و ادارات را مد نظر قرار دهند.

اجرای پروژه ها طبق زمانبندی مصوب

ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک ضمن تاکید بر اجرای پروژه ها طبق زمانبندی مصوب به شاخص های مورد استفاده در زمینه ساخت و ساز شعب اشاره کرد و از همکاران خواست تا در صورت تغییر درجه شعبه اصلاحات لازم را در شعب اعمال نمایند.

در ادامه این بازدید علی موسوی زاده عضو دیگر هیات مدیره نیز طراحی معماری بیرونی و دکوراسیون داخلی شعب و به روزرسانی آن همگام با مدل های جهانی با نگاه به تغییر نوع کسب و کار بانکی را جز اولویت های کاری این اداره برشمرد.

در پایان مصطفی محسنی رئیس اداره کل مهندسی و املاک بانک به ارائه گزارشی از اقدامات این اداره کل در خصوص تغییرات ساختار سازمانی در اداره، ساماندهی ادارات مرکزی بانک، پروژه های نوسازی، بازسازی و مقاوم سازی همچنین پروژه های مربوط به کاهش مصرف انرژی، اخذ گواهینامه های ISO 14001 و ISO45001 مربوط به محیط زیست و ایمنی و بهداشت حرفه ای و اقدامات و برنامه های سال آینده آن اداره پرداخت.

گفتنی است اعضای هیات مدیره بانک از اداره امور شعب مرکزی تهران نیز بازدید کردند و یحیی حبیبی رئیس اداره امور شعب به ارائه گزارشی از عملکرد اداره امور شعب، آمار منابع و مصارف پرداخت و رهنمودهای لازم در خصوص شاخص های ارزیابی عملکرد، منابع، مصارف، مطالبات معوق و نرخ سپرده ها از سوی اعضای هیات مدیره ارائه شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false