×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نیاز به ترخیص پیرمردان امتحان پس داده

نیاز به ترخیص پیرمردان امتحان پس داده، یکی از مصائب و گرفتاری‌های نظام مدیریتی کشور استفاده دوباره و چند باره از مدیران و تاکید دارم مدیران امتحان پس داده بازنشسته وبه قول معروف سبک دوش است که گویی از تولد تا یوم القیامه باید در مسند رابطه‌ای خود تکیه بزنند به طوری که حتی صندلی و میز آنان را موریانه خورده است.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: وااسفا بر جوانان مستعد و جویای نام و متخصص امروزی که جایگاه اداری و اشتغال آنان به نا حق اشغال شده به طوری که برخی از این روئین‌تنان آرش (بازنشسته‌های کاغذی) حتی تایپ و روشن کردن رایانه و کیس خود را هم بلد نیستند چرا که خیلی قدیمی هستند و خسته ودل افسرده نای آموختن را هم نداشته و ندارند.

معاون محترم رئیس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور در این ماه‌های پایانی دولت بر این زخم کهنه واستخوان فرتوت و پوسیده لای زخم ساختار بیمار اداری، مرهمی را بنهد واز حق الناس جامعه انقلابی دفاع کند.

در خوزستان استاندار جدید طی احکامی ۵۰ نفر از مشاورین و دستیاران ویژه غلامرضاشریعتی استاندار پیشنین و متخصص ژنتیک انسانی!!! را با قید فوریت و تشکر از زحماتشان و استفاده از حقوق پایمال شده بیت‌المال برکنار و راهی منازلشان نمود.

در یک وزارتخانه تولیدی کشور یکی از معاونت‌هایش که از مجلس شورای اسلامی راهی این وزارتخانه شده حدود ۴۰ نفر مشاور را طی سه ماه به کار گرفته است.

در آمار و مستندات مربوط به این روئین‌تنان آرش(بازنشسته‌های باندی ورانتی) در وزارتخانه موصوف و سازمان، موسسه، شرکت و…های وابسته به آن بیش از یکصد نفر به کار گرفته شده‌اند.

اتومبیل، هزینه ماموریت، اضافه کاری، آب و برق و تلفن و قبض موبایل و بعضا سکونت در منازل مسکونی اداری غصب شده بخشی از هزینه‌های جاری و تحمیل شده بر بودجه دولت و بیت‌المال مسلمین است.

جناب دکتر انصاری رئیس سازمان امور استخدامی کشور : لطفا یک لیست از مشاورین وزرای دولت تهیه و خروجی و کارنامه آنان را مطالبه و به اعداد و ارقام حقوق‌های نجومی آنان رسیدگی فرمائید و با دخالت نهاد‌های نظارتی و به‌ویژه قوه مقتدر قضائیه و بازرسی کل کشور به ویژه خواران روئین‌تنان در کسوت مشاور و دستیار با متوسط سنی ۶۰سال به بالا به سان استاندار جدید و شجاع استان خوزستان آنان را برای آخرین بار تکانده و سبک دوش راهی استراحت در خانه‌اشان نمائید.

این شجاعت و خانه تکانی استاندار جدید خوزستان را ارج نهاده و قطع کردن امتیازات ویژه این روئین‌تنان آرش را که حتی برخی از آنان لیاقت و کفایت حتی حضور افتخاری در اتاق مثلا فکر وزارتخانه‌ها را نداشته و ندارند از بیت‌المال را به فال نیک می‌گیریم.

جایگاه این روئین تنان ضد زره در NGO‌های تخصصی و بخش خصوصی است که حقوق و دستمزدامثال این بازنشسته‌ها را نه از بیت المال بلکه بر اساس قاعده برد=برد و هزینه = فایده پرداخت کرده و خواهند کرد نه براساس رانت ورابطه دولتی که به نظر حق الناس به شمار آمده و موجب نارضایتی و پایمال نمودن حق و حقوق سایر شایستگان مجموعه کارمندان خادم در ساختار اداری و استخدامی کشور شده و خواهد شد.

باورداشته باشیم اگر همه این مشاورین و دستیاران بازنشسته سریعا به جایگاه راهی شدن و خداحافظی دائمی رهنمون شوند، آب از آب تکان نخورده و هیچ بازتاب منفی و خدشه و لطمه ای به ارکان مجموعه اداری که پارکینگ دو نبش آنان است را به دنبال نخواهد داشت کاری که جناب آقای قاسم سلیمانی دشتکی استاندار شجاع خوزستان انجام داد؛ باید و حتما با رعایت اصول اخلاقی و کرامات انسانی با خاتمه کار این مشاورین از بیت المال وبودجه جاری کشور در عمل حراست نمود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false