×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
آغاز بهره‌برداری از فاز دوم سامانه نظارت و ارزیابی عملکرد بازرگانی

آغاز بهره‌برداری از فاز دوم سامانه نظارت و ارزیابی عملکرد بازرگانی، به منظوراجرای فرایند بهبود مستمر در خدمات رسانی به مراجعان پایانه های کالا و مرزی سراسر کشور ، با تلاش و همت کارشناسان دفتر امور سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری و دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، فاز دوم سامانه نظارت و ارزیابی عملکرد بازرگانی ،در هفته اول اسفند سال‌جاری به بهره برداری رسید.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری این سازمان اظهار داشت: به منظور نظارت و ارزیابی بر قراردادهای نگهداری و بهره‌برداری از پارکینگ پایانه‌های بار و همچنین انجام امور خدماتی در پایانه‌های مرزی، این سامانه در یک فرایند ۶ ماهه و طی جلسات متعدد کارشناسی فشرده طراحی و در سامانه جامع نظارت و ارزیابی عملکرد بازرگانی پیاده‌سازی شده است.

وی افزود: پیاده‌سازی این سامانه در ایام شیوع کرونا و قبل از تعطیلات سال نو از طریق ایجاد فرایندهای نظارتی دقیق‌تر و مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات و با هدف ارتقاء‌ سطح خدمات در پایانه‌های مرزی و کالا و به منظور کسب رضایتمندی مراجعین انجام شده است.

شهرکی خاطرنشان کرد: این سامانه قادر است اطلاعات ارزیابی عملکرد بهره‌برداران را که توسط ارزیابان استانی و ستادی و به صورت برخط تهیه می‌شود را ذخیره، مقایسه و تجزیه و تحلیل نموده و تذکرو اخطارهای رفع مغایرت لازم را به موقع به متولیان رفع مغایرت اعلام نماید.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری ونظارت بر بهره‌برداری بیان کرد: خدمات ارائه شده از طریق این سامانه باعث به روز شدن ارزیابی کاربران و انعکاس به موقع نتایج برای اصلاح کاستی‌ها و انحرافات می‌باشد.

وی افزود: فازهای بعدی این سامانه مشتمل بر نظارت و ارزیابی تابلوهای تبلیغاتی، پل‌های عابر پیاده، کاربری‌های اختصاصی خارج از پایانه، غرف حمل و نقلی و تجاری وغیره است که اکنون در حال طراحی و پیاده‌سازی است.

گفتنی است سامانه از طریق نشانی http://sup.rmto.ir و از طریق اپلیکیشن تلفن همراه به نشانی http://sup.rmto.ir/uploads/supervisionAppRMTO.apk قابل استفاده و بهره برداری است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false