×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نحوه عضویت شرکت‌های استارت‌آپی در انجمن جوانان کارآفرین

نحوه عضویت شرکت‌های استارت‌آپی در انجمن جوانان کارآفرین استان تهران اعلام شد. بر این اساس «داشتن تابعیت ایرانی»، «پذیرش و رعایت مفاد اساسنامه» و «پرداخت ورودیه و حق عضویت سالیانه» و دریافت تائیدیه از اتاق تهران از شرایط عضویت در این انجمن است.

به گزارش اکوپرشین: مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق تهران، نحوه عضویت شرکت‌های استارت‌آپی در انجمن جوانان کارآفرین استان تهران را اعلام کرد. به گفته او، شرکت‏های استارت‏آپی، با رعایت بندهای الف، ج و د ماده ۹ اساسنامه تاسیس این انجمن، مبنی بر «داشتن تابعیت ایرانی»، «پذیرش و رعایت مفاد اساسنامه» و «پرداخت ورودیه و حق عضویت سالیانه» و با اخذ تائیدیه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران می‌توانند به عضویت انجمن درآیند.

ملکی با اشاره به اینکه پیش از برگزاری مجمع انجمن جوانان کارآفرین استان تهران، لازم است، وضعیت اعضاء استارت‌آپی (حقوقی) انجمن تعیین تکلیف شود، گفت: فرم درخواست تایید صلاحیت استارت‌آپ‌ها جهت عضویت در انجمن جوانان کارآفرین استان تهران روی سایت اتاق تهران بارگذاری شده‌است و متقاضیان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۵ اسفندماه سال جاری نسبت به تکمیل فرم و ارسال درخواست دریافت تاییدیه در آدرس اینترنتی  اعلام شده، اقدام کنند.

او افزود: پس از پایان زمان تعیین شده جهت تکمیل فرم، اتاق تهران حداکثر ظرف مدت۲۰ روز کاری نسبت به بررسی اطلاعات و مستندات و اعلام نتایج به متقاضیان دریافت تاییدیه و انجمن اقدام خواهد کرد و پس از آن مقدمات برگزاری مجمع با همکاری هیات مدیره انجمن فراهم خواهد شد.

ملکی عنوان کرد که به موجب ماده ۹ اساسنامه انجمن جوانان کارافرین استان تهران که به موضوع عضویت و شرایط آن پرداخته است، کلیه فعالان اقتصادی استان تهران با سن حداکثر ۳۹ سال تمام می‏توانند به عضویت این انجمن درآیند. همچنین برابر بند‌های الف، ب، ج و د این ماده به ترتیب «داشتن تابعیت ایرانی»، «دارا بودن کارت عضویت معتبر از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برای اعضای اتاق و دارا بودن روزنامه تاسیس از اداره ثبت شرکت‏ها و موسسات تجاری مبنی بر ثبت شرکت تجاری در استان تهران و گواهی دانش‏بنیان بودن از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برای شرکت‏های دانش‏بنیان»، «پذیرش و رعایت مفاد اساسنامه» و «پرداخت ورودیه و حق عضویت سالیانه» برای عضویت الزامی است.

او افزود: به موجب تبصره ۲ ماده ۹ اساسنامه انجمن جوانان کارآفرین استان تهران، شرکت‏های استارت‏آپی با رعایت بندهای الف، ج و د این ماده، می‏توانند با اخذ تائیدیه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به عضویت انجمن درآیند.

تکمیل فرم عضویت استارت‌‌آپ‌ها در انجمن جوانان استان تهران

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false