×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پیگیر ساخت و تجهیز نیازهای ضروری راهدارخانه‌های گلستان هستیم

پیگیر ساخت و تجهیز نیازهای ضروری راهدارخانه‌های گلستان هستیم، رحمتی معاون دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به گلستان پس از بازدید و بررسی راهدارخانه‌های استان تاکید کرد :ساخت و تجهیز نیازهای ضروری راهدارخانه‌های استان بویژه اختصاص زمین برای ساخت راهدارخانه شهرستان علی آباد کتول از وزارتخانه‌های مرتبط پیگیری می‌شود.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، وی در نشستی که با مسوولان، روسا و کارشناسان ستادی و شهرستانی استان داشت، بیان کرد: به دلیل محدودیت‌های اعتباری، ساخت و مرمت راهدارخانه‌ها براساس اولویت بندی و نیازهای ضروری استانی صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم در این نشست گفت: در حال حاضر سوله شن و نمک برای دسترسی و خدمات‌رسانی سریع و ساخت راهدارخانه در شهرستان‌های علی آباد و رامیان به دلیل شرایط سخت و بحرانی محورهای ارتباطی آنها بویژه محور رامیان- اولنگ؛ در شرایط بحرانی و پدافندی بودن، ضروری است.

مهدی میقانی، تعامل و هماهنگی دستگاههای متولی را برای افزایش خدمات‌رسانی‌های جاده‌ای استان بویژه در مواقع بحران؛ عاملی بسیار موثر در موفقیت این فعالیت‌ها دانست.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false