×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مرغ حداکثر دوکیلویی در وسط سفره مردم، حریف می‌طلبد

مرغ حداکثر دوکیلویی در وسط سفره، حریف می‌طلبد، پس از صنعت نفت که قدمت یکصد ساله دارد صنعت دام و طیور ایران بیشترین سهم سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و تامین بخشی از مولفه‌های امنیت غذایی را با تولید پروتئین قرمز و سفید برای آحاد مردم به ویژه دهک پایین درآمدی جامعه بر عهده دارند.

علیرضا کیهان‌پور

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: یک تولید ملی با سوابق درخشان درگذشته که با نابخردی تعدادی مدیر بی‌کفایت و غیرمتخصص که فقط به سان عروسکان سخنگو از روی گزارش کاغذی به به و چه چه می‌کنند.

نه تحریم و نه FATF و نه هر عامل توجیه‌گر نمی‌تواند موجب این نابسامانی و لگد مال کردن شخصیت مردم در صف‌های طولانی و جهش دوباره کرونا باشد.

زنجیره به هم پیوسته تولید مرغ از جوجه یک روزه تا کشتارگاه و عرضه به بازار مصرف تنها راه‌حلش انحلال شجاعانه تمام دستگاه‌های مداخله گر دولتی و سپردن تمامی امور از صفر تا صد به اتحادیه‌ها؛ تعاونی‌ها؛ انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی و گزینش شده و مورد وثوق نهادهای نظارتی است.

به نظر می‌رسد که مردم تاوان برکناری و استعفای وزرای صمت و جهادکشاورزی و پس لرزه‌های ازهم پاشیدن مجموعه مدیران عالی و میانی به اتهام اختلاس، برکناری، زندان رفتن و محرومیت مادام‌لعمر از خدمات دولتی را در حال حاضر می‌پردازند.

حیاء کن و رها کن فقط نباید شامل حال سر مربی‌هایی از جنس ببر کاغذی و همیشه در کورس باخت عرصه ورزش و به‌ویژه فوتبال باشد.

امنیت غذایی و تامین بی‌استرس شکم پرکن سفره مردم که شوخی ندارد.

نامدیران، کار نابلدان، نفوذی‌ها و خائن‌های مسبب این نارضایتی و بی‌تدبیری باید برکنار و محاکمه شوند و مسببانی که متاسفانه موجب از بین رفتن کرامت انسانی و فروپاشی صنعت بزرگ مرغداری کشور به امید رانت‌خواری حاصل از ویژه‌خوری واردات به‌ویژه در ایام منتهی به سال جاری و ماه مبارک رمضان آتی شده و به‌زودی خواهند شد به‌طوری که با این آبروریزی در رسانه‌های معاند خارج از کشور که گزارش می‌دهند و ملت ایران را تمسخر می‌کنند

آوردن آب و صابون برای شستن و سنگ پا هم برای این معضل زشت وکریه دیگر چاره ساز نیست.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false