×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مرغ و گوشت پاشنه آشیل دولت، ستاد تنظیم بازار یا ستاد تنظیم فشار؟!

مرغ و گوشت پاشنه آشیل دولت، ستاد تنظیم بازار یا ستاد تنظیم فشار؟!، نگارنده از اردیبهشت سال ۱۳۹۹ طی ۳ برنامه پخش زنده تلویزیونی و۲۰مقاله مستند ادواری واز زمان زنده به گور کردن شتاب‌زده ونابخردانه میلیون‌ها قطعه جوجه یک روزه تا ناقص بودن بازارگاه نهاده‌های دامی وانتصابات بدون دوراندیشی مدیران سفارشی شرکت سهامی پشتیبانی امور دام و به ویژه عدم پاسخگویی مسوولانه معاونین و مدیران کل ذیربط وزارتخانه‌های جهادکشاورزی و صمت مانند معاون تولیدات امور دامی، معاون بازرگانی داخلی و اعضای بی‌خاصیت تنظیم فشار(تنظیم بازار) بر مردم شهید داده و خیانت آشکار به خون مقدس شهیدان هشدار و بیدار باش لجام گسیختگی بازار مصرف شب عید را داده بودم.

علیرضا کیهان‌پور

اکوپرشین:  علیرضا کیهان‌پور: اینک با اتکاء بر مستندات تصویری صدا وسیما و مقالات مکتوب و چاپ شده، متاسفانه هم اینک شاهد پیش‌بینی دیدگاه‌های تخصصی خود و سایر همکاران محترم رسانه‌ای‌ام بوده به طوری که قبلا گفته بودیم که سلطان مرغ وتخم و مرغ وگوشت کیست؟ اما هم اکنون و متاسفانه سلطان فوق به امپراطور مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز و به پاشنه آشیل دولت تبدیل شده است.

زنده به گور کردن جوجه یک روزه+اکوپرشین

دولتی که نتواند حریف امپراطوری مرغ وتخم مرغ وگوشت و واسطه‌ها؛ دلالان و اختلاس‌گران عرصه این آشفتگی و لجام گسیختگی قیمت‌ها نشود همان بهتر که شاید نبودنش از بودنش مفیدتر باشد.

جوانان بسیجی و جهادی متخصص کشور که پاکدست و شجاع بوده و فرزندان پاک باخته امام خود هستند باید به صحنه بیایند و جامعه را از لوث وجود خائنین ونفوذی‌های بخش دولتی و خصوصی در این راستا تسویه نمایند و این خطر بزرگ را که با خون هزاران شهید والامقام به ثمر نشسته را رفع و دفع نمایند.

آقای روحانی قبول فرمائید که کار بازار و اقتصاد کشور به امان خدا و عرصه دعا رهاشده و اینک جای فقط یک سئوال است نه بیشتر که چرا رئیس دفتر جنابعالی در اوایل امسال اصرار بر انتصاب یک فرد خاص به عنوان مسوول نفر اول خرید و توزیع نهاده‌های دام وطیور کشور داشت که آثار سوء و بازتاب عملکرد این مدیر خسته؛ ناتوان و بی‌تجربه بر روی دوش مردم کشور سنگینی کرده و رهنمود‌ها و انتقادات و هشدار‌های اخیر مقام معظم رهبری در روز درختکاری (۹۹/۱۲/۱۵)را نه توانست خوب گوش فرا دهد و نه در عمل بحران‌ نهاده‌ها را خنثی نماید.

وزارت صمت+اکوپرشین
وزارت جهاد کشاورزی+اکوپرشین

از طرفی مسوول رده بالای سازمان مرکزی تعاونی روستایی و معاونین و مدیران کل ذیربط وی در نوک پیکان انتقادات کارشناسان و متخصصان رسانه‌ای بخش کشاورزی هستند که اگر در ایام شب عید نوروز و یا ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰؛ موفق به بخشی از ساماندهی خرید و عرضه بازار محصولات کشاورزی نیستند!!! لطفا با وداع سه باره بازنشستگی خود، راه را برای جوانان متخصص و جهادی هموار کنند تا دلاوران و شیر  مردان این عرصه، اعتماد و سرمایه اجتماعی بر باد رفته مردم را از امثال اینان بازپس بگیرند که حتی فردا و لحظه‌ای درنگ و تاخیر در تودیع وی بسیار خسارت آورتر از گذشته و دوران بیزینس منی ایشان و برخی مدیران منفعل اشان خواهد بود.

به یاد داشته باشیم که شاید هرگز نتوان تعبیری درخشان‌تر از کلام گهربار حضرت امیر امام علی ( ‌علیه‌السلام) یافت: ” رای الشیخ احب الی من مشهد الغلام. ” که ترجمه آن چنین است:

اندیشه و تجربه پیر را باید با حضور و شور جوان تلفیق کرد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false