×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شهروندی که هوای شهروندان را ندارد!

شهروندی که هوای شهروندان را ندارد!، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند تحت عنوان عضویت در باشگاه مشتریان نسبت به ذخیره‌سازی هزینه‌های خرید توسط شهروندان در طول سال و اعمال میزان ناچیز تخفیف سال‌هاست اقدام نموده‌اند.

مشاهدات امروز در فروشگاه شهروند صادقیه تهران:

شکر موجود نیست.

روغن صبح زود اومده و تمام شده است.

اکوپرشین: علیرضا کیهان‌پور: چایی فراوان اما به نسبت قیمت ۷ روز پیش ازاین حداقل ۳۰ هزارتومان گران شده است.

مرغ و گوشت گوسفند باید قطعه بندی شده اجباری بخرید که متوسط  قیمت ۵۰ و۱۵۰ هزار تومان می باشد.

مواد شوینده و بهداشتی بسیار گران و دور از دسترس و……

واما خرید شب عید مایحتاج ضروری شهروندان و پرداخت هزینه‌های میلیون تومانی اجناس عادی و معمولی در صف‌های طولانی صندوق…وپاسخ صندوق داران خسته و ناراضی متصدیان: سرور مرکزی فروشگاه شهروند قطع است وتخفیف و امتیاز!!! مثلا معمولی باشگاه مشتریان که با حجم  خرید و هزینه‌های بالای پرداخت شده این ایام که امتیاز شاید بیشتری نصیب شهروندان نماید ثبت نمی‌شود.

منشور اخلاقی واصول مشتری مداری با اوصاف بالا در پی بی مسوولیت ها گویی دفن شده است.

وقتی یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در سطح تهران و مراکز  استان‌ها چنین دچار کمبود جنس وبی مدارایی با مشتریان می شوند از فروشگاه‌های غیرزنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های خرده فروش چه انتظاری باید داشت؟.

قبول کنیم وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات، ستاد تنظیم بازار و کشور و مردم را در راه تهیه مایحتاج  معمولی غذایی خویش تک و تنها گذاشته وبه جای عمل ملموس فقط شعار و تنظیم فشار نه تنظیم بازار!!! را بر عهده دارند و همه چیز به حال خود رها کرده‌اند، علی برکت الله.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false