×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مسائل و مشکلات اتحادیه‌های صنفی از وزیر مطالبه می‌گردد

مسائل و مشکلات اتحادیه‌های صنفی از وزیر مطالبه می‌گردد، ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران به همراه آرا شاوردیان رئیس کمیته استان تهران فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی، صبح روز پنج شنبه ۹۹/۱۲/۲۴ با حضور در اتحادیه تهیه کنندگان فتوکپی و اوزالید تهران، با تعدادی روسای اتحادیه‌های صنفی تهران نشست برگزار نمودند.

اکوپرشین: ابراهیم درستی در خصوص این نشست گفت: نهمین نشست با حضور روسای اتحادیه‌های تهیه کنندگان فتوکپی و اوزالید، فروشندگان جراید، فروشندگان لوازم مهندسی و نوشت افزار و لیتوگرافان تهران در خصوص بررسی مشکلات اصناف در حوزه‌های مختلف برگزار گردید.

درستی افزود: در این نشست پس طرح مسائل توسط روسای حاظر در جلسه، مقرر گردید فراکسیون اصناف نشستی با دکتر محمد صادق مفتح قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برگزار نماید و ضمن پیگیری مسائل مطرح شده در جلسه با وزیر صمت، سایر مسائل و موارد مطرح شده توسط روسای اتحادیه‌های صنفی به ایشان انتقال و مطالبه گردد.

نشست کمیته استان تهران فراکسیون اصناف مجلس با حضور ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران و اعضای کمیته آقایان آرا شاوردیان و مجتبی توانگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی بصورت هفتگی با حضور در اتحادیه‌های صنفی تهران برگزار می‌گردد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false