×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حمید دبستانی به باشگاه زن ذلیلان پیوست

اکوپرشین: حمید دبستانی به باشگاه زن ذلیلان پیوست، وی دانش آموخته عرصه‌های مختلف هنری بویژه بازیگری پس از چندین تجربه نیمه بلند، در اولین نقش بلند خود در فیلم باشگاه زن ذلیلان به نویسندگی و کارگردانی فرهاد طب نوری بازی می‌کند.

او که از استعداد فوق‌العاده‌ای برخوردار است و آرزویش رسیدن به جایگاهی بالاتر در عرصه بازیگری بود، بالاخره با تست‌های نهایی اواخر فروردین‌ماه ۱۴۰۰ در شهرستان نایین مقابل دوربین فیلم‌ باشگاه زن ذلیلان قرار می‌گیرد تا در این عرصه محک جدی بخورد.

حمید دبستانی در همین رابطه و پس از انتخابش به عنوان بازیگر در این پروژه به خبرنگار اکو پرشین گفت :بازی در این فیلم اتفاق خوبی است  و  به فال نیک می‌گیرم لذا امیدوارم این حضور تداوم داشته باشد.

حمید دبستانی گفت :از پیوستن به جمع بازیگران باشگاه زن ذلیلان بسیار خوشحالم و امیدوارم در کنار بازیگران پیشکسوت سینما تجربیات خوبی کسب کنم تا در آینده به کار گیرم. بازیگر فیلم باشگاه زن ذلیلان اظهار داشت: دوست دارم در سینمایی که  وسعت  آن بسیار است، دیده شود و در راهی که به آن عشق می‌ورزم قدم بگذارم.

حمید دبستانی که در عرصه تئاتر هم تجربیاتی کسب کرده است، ادامه داد: از اعتماد برادران کریمی هم سپاسگزارم و امیدوارم جواب این اعتماد را بدهم.

در این فیلم که پس از تعطیلات نوروزی در نائین آغاز می‌شود تاکنون حضور جعفر دهقان، سعید کریمی، اردلان شجاع‌کاوه، حمید کریمی، عباس محبوب عزت‌الله رمضانی فر، حسین بهرامی و مهدی صمیمی قطعی شده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false