×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
طرح سریال زورخونه چی بعد از تعطیلات نوروز

طرح سریال زورخونه چی بعد از تعطیلات نوروز، محمد کریمی تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی‌میرد” بارانداز “در آستانه پخش این فیلم از شبکه امید به اکوپرشین گفت: پخش پهلوان هرگز نمی میرد در اولین گام از شبکه امید باعث شد تا بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ طرح سریال زورخونه‌چی را جهت ساخت تقدیم این شبکه کنم.

محمد کریمی که به خاطر فیلم پهلوان هرگز نمی‌میرد “بارانداز” تندیس طلایی بهترین فیلم را از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی دریافت کرده است، در ادامه گفت: با توجه به اینکه ورزش زورخانه‌ای  این روزها بسیار مظلوم واقع شده است و چهره واقعی آن از سیما در قالب فیلم و سریال دیده نشده، طرح زورخونه‌چی را جهت تصویب و طی کردن مراحل قانونی ساخت به شبکه امید ارائه خواهم داد.

تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد “بارانداز ” با اشاره به اینکه باید تولیدات ورزشی را در دستور کار قرار دهیم اظهار داشت: امیدوارم با زور خونه‌چی بتوانیم مسیر ساخت فیلم‌های ورزشی را باز کنیم و بیشترین تولیدات را در سال آینده در این خصوص شاهد باشیم.

وی گفت: در تمام مراحل ساخت فیلم پهلوان هرگز نمی‌میرد دوستان بسیار خوبی در کنارمان بودند ولی نباید از زحمات و خدمات دوست خوبم جناب آقای مهندس مهدی بنویدی به سادگی گذشت.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false