×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازنشستگان تامین اجتماعی و دومین واریزی در فروردین

بازنشستگان تامین اجتماعی و دومین واریزی در فروردین، در آخرین روزهای سال ۹۹، مبلغی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز و اعلام شد این مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش اکوپرشین به نقل از تجارت‌نیوز: حالا خبر رسیده که احتمالا بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه هم وباید منتظر واریز جدید باشند.

بررسی‌ها و پیگیری‌ها نشان می‌دهد در فروردین ماه مبلغ دیگری به حساب آنان واریز می‌شود که بخش دوم همسان‌سازی حقوق آنان است.

این واریزی جدید نیز مانند واریزی پیشین، تا سقف یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و احتمالا در فروردین ماه به حساب واریز می‌شود.

اگرچه هنوز تاریخ دقیق این واریز مشخص نیست.

در آخرین روزهای سال ۹۹ مبلغی به عنوان علی‌الحساب برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز و اعلام شد که این واریزی مربوط به همسان‌سازی حقوق است اما کل آن در یک مرحله واریز نشد.

اکنون باید منتظر واریز دومین مرحله آن در روزهای آینده باشند.

پیش از این هم مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفته بود مقدمات مرحله دوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در ۱۰ روزه‌ ابتدای فروردین و یا در نهایت دو هفته ابتدایی با برگزاری جلسه با کانون عالی بازنشستگان نهایی می‌شود.

با این شرایط بازنشستگان از ۱۹ فروردین که حقوق‌شان را دریافت می‌کنند، دو مسئله از جمله افزایش سنواتی براساس ماده ۹۶ و مرحله دوم متناسب‌سازی اِعمال می‌شود.

محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه بودجه کشور هم با اشاره به پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان علی‌الحساب به بازنشستگان در ۲۹ اسفند، گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false