×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تراژدی مرگ گربه ماهی‌ها در سواحل جاسک+فیلم

تراژدی مرگ گربه ماهی‌ها در سواحل جاسک؟ بنابر گزارش برخی خبرگزاری‌های کشور از شب گذشته حداقل ده تن ماهی که اکثرا گربه ماهی بوده و بیشتر بخاطر غیر ماکول بودن  به خارج از کشور صادر می‌شود در سواحل جاسک تلف شده اند که تاکنون متاسفانه هیچ مرجع مسوولی به این مرگ ومیر ماهی‌ها واکنش و یا پاسخ کارشناسی نداده است.

علیرضا کیهان‌پور+تراژدی مرگ‌ گربه‌ماهی‌ها

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌‌پور: به نظر می‌رسد طوفان و مواج بودن شدید در آب‌های جنوب یکی از دلایل این تلفات باشد و یا این‌که  صیادانی که در قالب شیوه پرساینر مشغول صید مجوز دار هستند به دلیل طوفانی بودن دریا اقدام به تخلیه صید به منظور فرار از طوفان؛ غرق نشدن شناور و سبک شدن محموله مبادرت به این کار نموده‌اند.

هرچند پیشنهاد می‌شود علاوه بر ارگان‌های دریایی کشور مثل سازمان‌های بنادر ودریانوردی، حفاظت  از محیط زیست، پژوهشگاه اقیانوس شناسی، مراکز تحقیقاتی مرتبط و…. اما باید از کنوانسیون بین‌المللی راپمی(ROPME) که کشورهای دارای مرز و سواحل دریایی خلیج فارس و دریای عمان عضو آن بوده و مقر آن در کشور کویت می‌باشد در راستای پروتکل‌های رسمی بین اعضاء استمداد نمود که چاره علاج قبل از وقوع تلفات بیشتر در آینده باشد.

نشانی فیلم اصلی https://www.irinn.ir/fa/news/813854/%D9%85%D8%B1%DA%AF-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D8%B3%DA%A9

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false