×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رشد ۸۵ درصدی تردد بین استانی در جاده‌های مواصلاتی کشور

رشد ۸۵ درصدی تردد بین استانی در جاده‌های مواصلاتی کشور، در نوورز ۱۴۰۰تردد خودروها در جاده‌های بین استانی کشور از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ تا پایان روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه نوروز ۱۳۹۹، رشد ۸۵ درصدی داشته است و نسبت به نوروز ۱۳۹۸، ۱۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

تردد خودروها در جاده‌های بین استانی کشور از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ تا پایان روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه نوروز ۱۳۹۹، رشد ۸۵ درصدی داشته است و نسبت به نوروز ۱۳۹۸، ۱۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

علی اکبر آشوری مدیرکل مرکز مدیریت راه‌های کشور +اکوپرشین

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای علی اکبر آشوری مدیرکل مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام این خبر گفت: از تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ تا ۱۱ فروردین سال جاری، به طور متوسط روزانه بیش از یک میلیون و ۷۹۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی بین استانی کشور ثبت شده است.

آشوری افزود: بیشترین میزان تردد بین استانی روزانه در تاریخ ۶ فروردین با بیش از دو میلیون و ۱۵۱ هزار وسیله نقلیه انجام شده است.

مدیرکل مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: بیش از یک میلیون ۸۰۰ هزار وسیله نقلیه در روز ۱۱ فروردین در جاده‌ها تردد داشته اند که نسبت به روز قبل تغییری را نشان نمی دهد.

وی با اشاره به گزارش تردد تجمیعی ورود و خروج استان‌های کشور گفت: بر اساس گزارش دریافتی از سامانه‌های تردد شمار درمحورهای مواصلاتی کشور، استان گیلان با ۲۱۵ درصد، استان مازندران با ۱۷۶ درصد، استان کهگیلویه و بویراحمد با ۱۶۷ درصد افزایش در صدر جدول و استان‌های اردبیل و گلستان نیز با ۱۲۷ درصد و ۱۱۴ درصد افزایش تردد بین استانی داشتند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false