×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شهرزاد عبدالمجید، بازیگر سریال در پناه تو در جمع باشگاه زن ذلیلان

شهرزاد عبدالمجید بازیگر سریال پربیننده “در پناه تو”  به جمع بازیگران باشگاه زن ذلیلان به نویسندگی و کارگردانی فرهاد طب نوری پیوست.

اکوپرشین: شهرزاد عبدالمجید ضمن آرزوی سلامتی برای اهالی هنر در این روزهای کرونایی به خبرنگار اکو پرشین گفت : به دعوت دوست قدیمی و رسانه‌ای‌ام  جناب آقای محمد کریمی جهت بازی در فیلم باشگاه زن ذلیلان پاسخ مثبت دادم و از هم اکنون برای حضور در این فیلم اعلام آمادگی می کنم.

 بازیگر قدیمی تلویزیون با اشاره به اینکه باید در این روزهای کرونایی مردم را سرگرم کنیم اظهار داشت : تولیدات مختلف سینمایی و تلویزیونی با رعایت پروتکل های بهداشتی می‌تواند مانع حضور مردم در جمع‌های مختلف باشد از خروج آنان از منزل جلوگیری می‌کند.

بازیگر سریال در پناه تو ادامه داد:  باشگاه زن ذلیلان یکی از این تولیدات است که می تواند موفق شود . به نظر من اگر این روند ادامه پیدا کند اتفاقات خوبی هم خواهد افتاد .

بازیگر سریال تب سرد به خبرنگار اکو پرشین گفت:  باشگاه زن ذلیلان فیلمنامه قرص و محکمی دارد و با حضور بازیگران حرفه‌ای و قدیمی بدون شک با استقبال روبرو خواهد شد.

شهرزاد عبدالمجید ضمن تشکر از برادران کریمی به خاطر دعوت برای حضور در این پروژه گفت : خوشحالم که بعد از چندین سال دوری،  دیداری دوباره با فرزندان مرحوم عزت الله کریمی خواهم داشت. عمو عزت مرد متشخص و  جنتلمن مطبوعات بود،  که با رفتنش  همه را عزادار نمود.

بازیگر سریال فقط به خاطر تو گفت : حضورم در این پروژه را تقدیم به روح پرفتوح این مرد بزرگ مطبوعات خواهم کرد و فکر می‌کنم دیگر بازیگران هم به عشق عمو عزت بازی در این فیلم را پذیرفتند و لاغیر.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false