×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رسانه درمانی با توجیهات کمبود وگرانی خطاست

رسانه درمانی با توجیهات کمبود و گرانی خطاست، بازار شب عید و گرانی، لجام گسیختگی قیمت‌ها روند بی نظم توزیع اقلام خوراکی مورد  نیاز و مصرف مردم هر چه بود گذشت وبه خاطرات تلخ گذشته ودر هیاهوی شعارهای بدون عمل مسوولین و مدیران متولی امور و تاریخ پیوست، اما مردم هرگز فراموش نخواهند کرد.

علیرضا کیهان‌پور+رسانه‌درمانی با توجهیات کمبود و گرانی خطاست

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: اینک در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان متاسفانه این روند افزایش قیمت‌ها و کمیاب بودن و حتی در پاره‌ای اقلام خوراکی مردم، نایاب شدن برخی از کالاهای اساسی پس از گرانی  چند باره ملموس بوده و بر کسی پوشیده نیست.

اگر فرض را بر راستی آزمایی واقعیت‌های موجود در گفتگو درمانی و حقیقت واژگون در عرصه عمل مشاهده کنیم به پارادوکس‌های بی شماری خواهیم رسید که از حوصله این نوشتار خارج است.

اما رسانه درمانی و امید واهی به مردم دادن مساله‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت و عبور کرد.

نگارنده از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون در بیش از ۷۰ یادداشت و مقاله تمام این موارد را در عرصه مشکلات تولید وتوزیع پروتئین سفید و قرمز، لبنیات، میوه جات، روغن،  فقدان مدیریت راهبردی جامع الشرایط، نظارت، تنظیم بازار، کمبود نهاده‌های مورد نیاز خوراک دام، طیور، آبزیان، بازرسی و تعزیرات، وقاحت مصاحبه درمانی تعدادی از متولیان امور که شناخته شده، واردات،صادرات، تخصیص ارز مورد نیاز، وضعیت ویژه ناشی از کرونا، تحریم‌های ظالمانه، پاسکاری‌های توپ بازی به زمین دیگری برای رفع تکلیف، جابجایی وزرای صمت و جهاد کشاورزی در دور چهارساله دوم دولت فعلی، برکناری و جابجایی برخی مدیران عالی و میانی، فقدان برنامه ریزی هوشمند و کارا، فقدان اولویت‌بندی دستور کار برای گریز از معضلات فعلی مایحتاج پایه و ضروری آحاد مردم و تلاش در راستای حل مشکلات و بسیج همه امکانات و الزامات با حضور بخش دولتی و خصوصی، تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و… به رشته تحریر در رسانه‌ها در آورده و آنچه مبرهن و آشکار است تلاش‌های سایر همکاران گرانقدر رسانه‌ای در همگرایی  نوشتارها و ارایه راه حل‌ها به مراتب بسیار بیشتر از نوشتار‌های نگارنده می‌باشد که به نظر می‌رسد متاسفانه راه به جایی در اتخاذ تصمیمات راهبردی در عمل نداشته و تاسف بارتر این‌که اگرروند به همین منوال پیش رود هرگز نخواهد داشت.

رسانه‌ها و اصحاب قلم به مردم، تولید کننده، صاحبان سرمایه گذاری و همگامی وهمسویی با متولیان امور که حاصل آن بهبود کیفیت وروش‌های اجرایی  برای آرامش و آسایش مردم در این شرایط هستند متعهد بوده و هرگز حجره ودکان دو نبش زنجیره‌ای برای مطرح شدن و سوء استفاده از این شرایط را برای خود تدارک ندیده اند اما توقع این است که با یک خرد جمعی وهمگرایی اندیشه‌ها ونه عوامگرایی و با پرهیز از حرکات و پوپولیستی، گام‌ها و حرکتی ولو در حد بضاعت  در راه رفع مشکلات اقلام مورد نیاز غذای سفره مردم برداشته شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false