×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رشد ۴۴درصدی صدور پروانه‌های بهره‌برداری معادن در استان بوشهر

رشد ۴۴درصدی صدور پروانه‌های بهره‌برداری معادن در استان بوشهر، رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر از رشد قابل توجه صدور پروانه بهره‌برداری معدنی در استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از معدن نیوز: رشید مرادی با اشاره به رشد شاخص‌های معدنی استان بوشهر، تصریح کرد: طی سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۳ فقره پروانه بهره‌برداری معدنی با پیش بینی هزینه سرمایه گذاری ۲۷۰میلیارد ریال و اشتغال ۸۲نفر در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل(۱۳۹۸) از نظر تعداد۴۴ ، از نظر سرمایه گذاری ۳۰۹ و از نظر اشتغال ۴۹ درصد رشد را نشان می دهند.

مرادی در ادامه گفت: دربازه زمانی مذکور تعداد ۶فقره مجوز پروانه اکتشاف ، تعداد ۳فقره گواهی کشف وتعداد۴۷فقره مجوز اجازه برداشت صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۳۹۸) در بخش صدور پروانه اکتشاف ۱۰۰درصد و در بخش اجازه برداشت ۴۶درصد رشد داشته است.

رئیس اداره امور معادن سازمان صمت استان بوشهر همچنین درخصوص وصول حقوق دولتی معادن گفت: طی سال ۱۳۹۹ بیش از۶۸ میلیاردو۱۶۰میلیون ریال حقوق دولتی از بهره‌برداران معادن در استان وصول شده است که نسبت به سال ۹۸ بیش از ۹۵ درصد رشد داشته است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false