×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ایجاد امنیت پایدار داده‌های سازمان راهداری

ایجاد امنیت پایدار داده‌های سازمان راهداری، نخستین نشست کمیته راهبری امنیت اطلاعات به ریاست دکترمحمد تیموری معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با حضور دبیر و اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دکتر تیموری معاون برنامه ریزی این سازمان هدف از برگزاری این نشست را بحث و بررسی در زمینه راه اندازی پروژه مرکز عملیات امنیت بیان کرد و اظهار داشت :

افزایش گسترده در حوزه فناوری در سازمان و مکانیزه شدن روز افزون امور و فعالیت‌ها، راه‌اندازی مرکز عملیات امنیت را دو چندان نموده است تا ضمن ایجاد امنیت پایدارداده‌ها، بستری برای پاسخگویی سریع و یکپارچه به تهدیدها فراهم گردد .

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بهبود و ارتقای نرم افزارها و فناوری اطلاعات و ارتباطات در ستاد مرکزی سازمان، کارگروه‌های استانی هم باید بیش از پیش در این زمینه و ارتقای سامانه‌ها و نرم افزار‌ها تلاش به عمل آورند .

بر اساس این گزارش، حسین متولی حبیبی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گزارشی از بررسی و امکان پذیری اجرای طرح مرکز عملیات امنیت در سازمان ارائه کرد و افزود : در حال حاضر طرح‌های مطالعاتی انجام شده از سوی شرکت مشاور مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته است و در آینده نزدیک با انعقاد قرارداد با پیمانکار، عملیاتی خواهد شد.

شایان ذکر است، در این نشست حسین یاری مدیرکل دفتر حراست مهریاری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات، دست‌نشان مدیرکل دفتر منابع انسانی پشتیبانی و رفاه، آشوری مدیرکل مرکز مدیریت راهها حضور داشته و نظرها و پیشنهادهای راهبردی جهت ارتقای سامانه‌های نرم‌افزاری در حوزه فعالیتی ذی‌ربط و پیاده‌سازی مرکز عملیات امنیت در سازمان ارائه کردند

همچنین مقررشد جلسات مذکور در سطح ادارات کل استانی هم برگزار شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false