×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سفرهای متوالی کاندیدای شطرنج با هزینه فدراسیون دوچرخه‌سواری

سفرهای متوالی کاندیدای شطرنج با هزینه فدراسیون دوچرخه‌سواری، براساس برنامه‌ای امور مجامع فدراسیونهای ورزشی دوچرخه‌سواری و شطرنج نخستین فدراسیون‌هایی هستند که مجمع انتخاباتی آنها برای تعیین رئیس جدید در سال جاری برگزار خواهد شد.

اکوپرشین – مرضیه رضا سلطانی : همین موضوع باعث شده تا کاندیداها تلاش و تکاپوی زیادی داشته باشند.

محمود رشیدی یکی از چهار کاندیدای دوچرخه‌سواری با دعوت از روسای هیات‌ها سعی داشت تا با لابی گری ریاست چهار ساله فدراسیون دوچرخه‌سواری را در دست گیرد که با شکست روبرو شد.

رشیدی دوست صمیمی علینژاد معاون وزیر ورزش با دعوت از همه روسا و تهیه بلیط و هتل و هدایا سعی داشت تا رای لازم را بگیرد که با عدم حضور روسا به تهران، کاندیدای گزینه وزارت ورزش با شکست رو برو شد.

مراسم نهار رشیدی در ماه مبارک رمضان در یکی از رستوران های معروف پایتخت با هزار وعده و وعید هم باعث نشد تا نظر روسا را جلب کند.  

بی تجربگی این کاندیدا تا آنجاست که حداقل این نشست را پس از ماه رمضان برگزار نکرد به هر حال در مراسم خصوصی کاندیدای وزارت ورزش فقط روسای ۵ هیات حضور یافتند تا شکست قبل از انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری رقم بخورد.

معمولا لابی گری‌ها در ایام انتخابی به گونه‌ای است که فرد کاندیدا با سفر به استان‌ها رای خود را جمع آوری می‌کند اما تصور غلط و دوستی این کاندیدا با معاون وزیر ورزش به این موضوع را تداعی کرده که گزینه وزارت ورزش حتما رای لازم را خواهد آورد.

به هر حال یک نکته همه دیگر درباره انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری و شطرنج، شخص افشین داوری کاندیدای شطرنج و سرپرست فعلی فدراسیون دوچرخه‌سواری است.

کسی که با حمایت علینژاد معاون وزیر پا به فدراسیون دوچرخه‌سواری گذاشت و تا جاده صاف کن محمود رشیدی باشد.  

داوری این روزها هر هفته حداقل به دو استان سفر می‌کند تا شاید بتواند رای لازم را برای انتخابات شطرنج جمع کند اما سئوال اصلی اینجاست این همه خرج و مخارج و ریخت و پاداش را چه کسی می‌دهد آیا از جیبش خرج می‌کند یا فدراسیون دوچرخه‌سواری آن را تقبل می‌کند.

بی شک اگر از او در این باره سئوال شود همه را تکذیب می‌کند و می‌گوید برای رسیدگی به امور دوچرخه‌سواری هیات‌ها به استان‌ها می‌رود اما همه می‌دانیم که اینها همه بهانه است و فدراسیون دوچرخه‌سواری حتی خرج و مخارج پهلوان‌زاده رئیس سابق فدراسیون شطرنج که این روزها همسفر آقای داوری شده است را هم می‌دهد آیا بهتر نیست حراست وزارت ورزش و جوانان به این قضیه ورود کند و تحقیقات لازم را انجام دهد.

.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false