×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد حامی کارگران است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد حامی کارگران است، مدیرعامل شرکت زغالسنگ کرمان با حضور در بین شوراهای کارگری معادن و کارخانه زغالشویی زرند  به بیان مشکلات کارگران پرداخته و نسبت به رفع این مشکلات پیشنهادات لازم را ارائه داد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی شرکت معادن زغالسنگ کرمان اعضای شورای کارگری معادن در این جلسه تنها درخواست خود از مدیریت شرکت را تعیین تکلیف نوع قراردادهای خود عنوان دانسته و درخواست رسیدگی به این مشکل را داشتند.

دکتر نیک طبع ضمن تببین انواع قراردادها و توضیحات کافی در خصوص آیتم‌های موجود در انواع قراردادها، امنیت شغلی کارگران را فصل‌الخطاب خود دانست و افزود طبق ماده ۷ قانون کار مستمر بودن عزیزان در معادن نقطه عطف رفع مشکل قراردادها می‌باشد.

وی ضمن تشکر از دلسوزی و همراهی مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی فولاد عنوان داشت الحمدالله دکتر مسرور محکم و استوار حامی کارگران عزیز بوده و همیشه بر خدمت رسانی به قشر عزیز کارگر تاکید می‌کند .

نیک‌طبع عظمت و اقتدار بوجود آمده در شرکت را مرهون تلاش‌های مستمر کارگران، کارشناسان و مدیران عزیز برشمرد و افزود با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و حمایت همه‌جانبه معظم‌له از کارگران عزیز و همچنین نامگذاری سال جدید بعنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها سرلوحه قرار دادن فرمایش رهبر عزیزمان را وظیفه همگان دانست.

وی در این نشست صمیمانه اطمینان خاطر کافی جهت امنیت‌شغلی کارگران عزیز را به شوراهای کارگری داده و عنوان داشت قطعا کارگران عزیزی که مشغول به فعالیت در مجموعه زغالسنگ کرمان هستند طبق قوانین تا بازنشستگی در امنیت شغلی کامل ادامه کار خواهند داد .

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false