×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تخصیص بیشترین اعتبارات به بهسازی روکش آسفالت راه‌های اصلی

تخصیص بیشترین اعتبارات سال ۱۴۰۰ به بهسازی روکش آسفالت راه‌های اصلی و شریانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یکی از مهمترین اولویت‌های این سازمان را نگهداری مطلوب ازراه‌های اصلی و شریانی کشور دانست وبراین اساس بیشترین اعتبارات سال ۱۴۰۰ را در بهسازی روکش آسفالت محورهای شریانی اعلام کرد.

تخصیص بیشترین اعتبارات سال 1400 به بهسازی روکش آسفالت راههای اصلی وشریانی+اکوپرشین

به گزارش اکوپرشین  به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش امانی در زنجان با تشریح برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان در حوزه عمرانی افزود: یکی دیگر از اولویت‌های سال‌جاری ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز است و تامین اعتبار پروژه‌های مربوط به نقاط حادثه‌خیز که ۷۰ درصد از عملیات عمرانی آن‌ها انجام شده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و تا پایان فعالیت دولت افتتاح می‌شوند.

وی به بازدید خود از پروژه‌های در دست انجام و اقدامات مطلوب انجام شده در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد: عملیات ایمن‌سازی ۶ نقطه از بین هفت نقطه حادثه‌خیز استان که در بین پروژه‌های اولویت‌دار سازمان قرار گرفته بود انجام شده و طبق بررسی های انجام شده وبازدید میدانی امروز یک پروژه هم تا دو ماه‌اینده عملیاتی خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به قرار گرفتن زنجان در کنار شاهراه‌های ارتباطی کشور ادامه داد: با توجه به اولویت‌دار بودن بهینه‌سازی شریان‌های اصلی ارتباطی کشور سال گذشته بخشی از روکش، روشنایی و نصب نیوجرسی برای جداسازی اتوبان زنجان – قزوین انجام شد که‌این اقدامات به ویژه در بخش روکش، لکه‌گیری و درزگیری طی سال‌جاری نیزادامه می‌یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیگیر وضعیت آزادراه زنجان – تبریز هستیم تصریح کرد: بهره بردار بزرگراه زنجان- تبریز بانک ملی است ودراین خصوص صورت جلسه‌ای هم وجود دارد که امیدواریم مسؤولان بانک ملی هم کمک کنند تا مشکلات این مسیر رفع شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی به بازدید خود از ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اشاره کرد و گفت: تامین اعتبار برای بهسازی و همچنین نوسازی این ناوگان در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا با اجرایی شدن قرارداد با شرکت هپکو چند دستگاه ماشین‌الات جدید در اختیار استان هم قرار خواهد گرفت.

امانی، نگهداری مطلوب مسیرهای اصلی، شناسای و رفع نقاط حادثه‌خیز و ایمن سازی این نقاط و بهسازی محورهای منتهی به مرز و استان‌های مرزی و محورهای ترانزیتی را از جمله اولویت‌های کاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد و افزود: اعتبار لازم برای تحقق این اهداف مد نظر سازمان قرار دارد.

امانی به دیدار خود با نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشاره و با تاکید بر عملکرد مطلوب این نیروها گفت: این نیروها علاوه بر انجام وظایف خود اقدام به کسب مهارت در امور دیگر کرده بودند تا در مواقع مورد نیاز از مهارت خود برای رفع مشکلات استفاده کنند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false