×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کام تلخ مردم با گرانی شکر، شکری که شیرین نیست!

کام تلخ مردم با گرانی شکر، شکری که شیرین نیست!، آقای رئیس جمهور، کابینه دولت ومسولین بی خیال این رسم اداره امور و جوانمردی نیست.

اگر شما‌ها از کره دیگر آمده اید!!! تا تکلیف خودمان را بدانیم و اگر با مردم و دردهایشان اندکی آشنایی دارید این رسم گرانی افسار گسیخته و فشار حداکثری بر روی دوش اکثریت مردم نیست.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: کو گوش شنوا وکو رادمردی بافتوت که این بساط نفاق و سوء _مدیریت را جمع و مردم را به آرامش نسبی رساند؟.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام رسمی گران شدن و افزایش قیمت شکر آن هم به نرخ مثلا دولتی به میزان ناگهانی ۷۲ درصدی به بهای از ۸ هزار وپانصد تومان(که ماه‌ها در بازار نایاب بود) به ۱۵ هزارتومان ( در عمل ۳۰ هزار تومان در بازار آزاد) بر خیانت آشکار وبی کفایتی خود وهم پالکی‌هایش مهر تایید زد.

انواع شیرینی،کمپوت میوه‌ها، شربت‌های صنعتی ودارویی، اسانس‌ها و افزودنی‌های شیرین کننده، بستنی، فالوده، شیر کاکائو، کیک، بیسکویت، اقسام شکلات، نوشیدنی‌های شیرین، عسل و دیگر محصولاتی که شکر لازم دارند از هم اینک در بحران فرورفته ودر اندیشه دهشتناک ورشکستگی یا افزایش صددرصدی قیمت محصولات هستند.

این دولت فریبکار و عنان از دست داده در حال خیانت‌های آشکار و پنهان به مردم است و هیچ پاسخگویی هم وجود ندارد.

این ترمز بریده افزایش قیمت‌ها تا روز پایان رسمی این دولت دوازدهم با سرعت مضاعف به سوی اعماق دره‌های بی کفایتی در پیش است وهمه باید دعا کنیم که عمر این دولت دوازدهم هرچه سریعتر پایان پذیرد.

فراموش نکنیم سیاست وراهبرد اصلی این دولت فعلی نه سبکدوشی مردم بلکه سردوشی و دوشیدن هرچه بیشتر مردم است که روزی در محضر خداوند، پیشگاه مقدس شهیدان و وجدان مردم شهید پرور باید پاسخگوی این تلخ کامی‌ها در ذائقه و سفره اکثریت مردم باشند.

ان شاءالله.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false