×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
گام بزرگ شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه سلامت

گام بزرگ شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه سلامت، همزمان با روز جهانی نمایشگاه‌ها، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا در استانبول آغاز به کار کرد.

اکوپرشین، فاطمه عبدالعلی‌پور: نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اورسیا (Expomed Eurasia 2021) یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین رویدادهای حوزه سلامت است که همه ساله با حضور برترین شرکت‌های جهانی در کشور ترکیه برگزار می‌شود.

این رویداد، ساعت ۱۰ صبح امروز دوازدهم خردادماه و همزمان با روز جهانی نمایشگاه‌ها در مرکز نمایشگاهی تویاپ شهر استانبول افتتاح شد و تا ۱۴ خردادماه نیز به کار خود ادامه می‌دهد.

گام بزرگ شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه سلامت+اکوپرشین

غلامرضا رضائیان، کارگزار اجرایی پاویون ایران در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا از حضور ۱۴ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در این رویداد بین‌المللی خبر داد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت بیش از ۳۰۰ شرکت صاحب‌نام در حوزه خدمات پزشکی و آزمایشگاهی برپا شده است و علاوه بر ایران، شرکت‌هایی از کشورهای آمریکا، کانادا، چین، بلژیک، بریتانیا، سوئیس، روسیه، کره و تایوان حضور دارند.

اواضافه کرد: پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در راستای توسعه دیپلماسی اقتصادی و صادرات خدمات حوزه پزشکی و سلامت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در استانبول حضور دارد.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران+اکوپرشین

رضائیان با تاکید بر اینکه اوراسیا یکی از برترین رویدادهای دولت ترکیه در حوزه بهداشت و درمان به شمار می‌رود، گفت: این نمایشگاه به منزله فرصتی تلقی می‌شود تا تامین‌کنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در سطح جهان، با صاحبان مشاغل در ترکیه و همچنین بازارهای در حال رشد کشورهای همسایه اوراسیا آشنا شوند و به تبادلات تجاری با یکدیگر بپردازند.

در این نمایشگاه تخصصی، شرکت‌های متعددی که در زمینه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی،سیستم‌های عکس‌برداری، آنالیز پزشکی، تشخیص، درمان، محصولات توانبخشی، راه‌حل‌های بیمارستانی، سیستم‌های تصویربرداری هسته‌ای، فناوری‌های تصویربرداری نوری و پلاسما با کیفیت بالا، تجهیزاتCCU، تجهیزات تنفسی، تجهیزات چشم‌پزشکی، ونتیلاتور و تجهیزات آزمایشگاهی حضور دارند.

گام بزرگ شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه سلامت+اکوپرشین
نمایشگاه تجهیزات پزشکی ترکیه+اکوپرشین

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false