×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزاری هجدهمین نمایشگاه صنایع فولاد در تبریز

برگزاری هجدهمین نمایشگاه صنایع فولاد در تبریز، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری، آهنگری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از ساعت ۱۶ روز ششم تیر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز با حضور جناب آقای دکتر نبئی رئیس نظام مهندسی معدن ایران و سایر مقامات کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از ستاد خبری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری، آهنگری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از ششم لغایت نهم تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، انجمن آهن و فولاد ایران و خانه صنعت، معدن و تجارت برپا شده، ۶۷ شرکت تخصصی از شهرهای تهران، تبریز، بناب، زنجان، میانه، نطنز، اهواز، اصفهان، ارومیه، یزد، مرند، همدان و شیراز حضور دارند.

در این دوره از برگزاری نمایشگاه، شرکت‌های بزرگی نظیر شرکت ملی مس ایران، مجتمع فولاد نطنز، فولاد اکسین خوزستان، و شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور مشارکت دارند.

این شرکت‌ها غالبا در حوزه خدمات فنی مهندسی، سرمایه‌گذاری برای احداث و توسعه کارخانجات و واحدهای تولیدی، تولید سنگ‌ آهن، کنسانتره و گندله، تولید و صادرات میلگرد و مقاطع فولادی، و تولید انواع آجرها و فرآورده‌های نسوز فعالیت می‌کنند.

گفتنی است، همزمان با برگزاری این نمایشگاه، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات و همچنین سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق در شهر تبریز آغاز به کار می‌کند.

لیست غرفه‌داران فولاد تبریز

لیست غرفه‌داران فولاد تبریز+اکوپرشین
لیست غرفه‌داران2+اکوپرشین
لیست غرفه‌داران3+اکوپرشین
لیست غرفه‌داران 4+اکوپرشین

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false