×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دشت‌های اطراف تهران قربانی بی‌تدبیری

دشت‌های اطراف تهران قربانی بی تدبیری، گرانی مسکن و رشد بی رویه حاشیه نشینی اطراف شهرهای بزرگ و اقماری حدیث کهنه‌ای است که هربار چون زخمی مزمن به مرحله حاد رسیده و پس از مدتی متاسفانه فراموش شده و فرانوش دلالان، سودجویان و ملاکان پولدار می‌شود.

علیرضا کیهان‌پور+اکوپرشین

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: اینان تشنه این دشت‌های تشنه بی‌آب وبرق و جاده و فاقد هرگونه امکانات زیست‌بومی انسان هستند که بزرگترین معضل آن بار فرهنگی و روحی روانی آن می‌باشد.

حلبی آباد اطراف تهران+اکوپرشین

وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، راه وشهرسازی، نیرو، سازمان‌های جنگل‌ها ومراتع آبخیز داری، امور اراضی، حفاظت محیط زیست،فرمانداران، بخشداران، شهرداری‌ها و…باید هرچه سریعتر به کمک نهاد‌های قضایی و نظارتی قبل از گسترش سریع این سوداگری جدید ، اعمال قانون نموده و اجازه مصادره دشت‌های فاقد امکانات اطراف تهران و شهرهای بزرگ را به این دلالان ندهند.

اگر این وزارتخانه‌ها و سایر سازمان‌های مسوول هرچه سریعتر به مقابله با این پدیده  سریع الرشد نپردازند به گمان فردا خیلی دیر است. هرچند در روزهای پایانی دولت دوازدهم شاید هیچ مسوولی به فکر چاره کار نباشد چون منفعل شده و در این گرداب بی تدبیری غرق روزمره گی‌ها بوده و امیدی به پیگیری آنان نیست و این بدترین حالتی است که می‌تواند وجود داشته باشد هر چند بسیار انسان‌ها و کارمندان خادم و دلسوز هستند که می‌توانند بار سنگین  دفاع از حقوق مردم را حتی در این شرایط به دوش بکشند که امید است با این رویکرد این معضل نوپدید سروسامان یابد.

به امید همین امروز…

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false