×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نظارت باید در سازمان‌ها همگانی شود

نظارت در سازمان‌ها باید همگانی شود بطوری که همه کارکنان از عالی ترین تا پایان‌ترین رده با احساس مسئولیت در این زمینه مشارکت داشته باشید.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: محمد حسین یاری مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان در جلسه معارفه رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان که در ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: همچنان که این سازمان در زمان بروز سیل در کشور با مشارکت همگانی نقش موثری داشت با نظارت همگانی می‌توان مانع بروز تخلفات اداری شد.

وی با بیان اینکه هر جا مسائل مالی باشد امکان بروز فساد وجود دارد، گفت:‌ بی‌نظمی، کم کاری ادارای‌، سهل انگاری و عدم پاسخگویی به ارباب رجوع از مصادیق بارز تخلفات اداری در کنار فساد مالی محسوب می‌شود که می‌توان با نظارت همگانی مانع آن‌ها شد.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش تخلفات اداری عدم برخورد سلیقه‌ای با متخلفان است.

یاری بر ایجاد حساسیت مسئولان سازمان‌ها در مقابل تخلفات اداری تاکید کرد و گفت: رعایت ضوابط و مقررات از بسیاری از مشکلات پیشگیری می‌کند.

وی صیانت از قوانین و مقابله با فساد اداری را از وظایف اصلی حراست عنوان کرد و گفت: شرع، قانون و اخلاق سه رکن راه‌گشا در حراست است.

مدیر دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: داشتن نگاه عالمانه و کلان به مسائل سبب اعتمادسازی در بدنه مجموعه می‌شود درواقع حراست پیگیر اصلاح امور است بحث تقویت روحیه کار حرفه‌ای را با اهداف توجیه مدیران مشاغل حساس و آموزش کارکنان و کادرسازی دنبال می‌کند.

گفتنی است در این مراسم مهدی نارویی به عنوان رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات غلام عباس ولایتی پور به عنوان رئیس پیشین حراست این اداره کل قدردانی شد.

همچنین مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان علاوه بر شرکت در آئین تودیع و معارفه رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب این استان با خانواده مرحوم‌ جاوشیری مدیر کل اسبق این اداره کل دیدار کرد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false