×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کلید گرانی شمع هم زده شد!

کلید گرانی شمع هم زده شد!، واقعا هنوز صداقتی در باب چرایی خاموشی‌های  گسترده گستره کشور در راستای پاسخگویی مسئولانه ایام پایانی دولت دوازدهم  تاکنون مشاهده نشده است.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: کلید خاموشی‌های بی‌برنامه و چند باره  ۲۴ ساعته ودر این گرمای آهن گداز جانکاه، موجب کاهش تاب‌آوری کودکان، بیماران، میانسالان، پیرمردان، پیرزنان، مراکز حساس مانند بیمارستان‌ها، صنوف مختلف و به‌ویژه احتمال فساد گسترده مواد غذایی نیازمند برودت، اضافه شدن چهار راه‌های چه کنم؟ بدون چراغ راهنمایی، خسارات وارده به لوازم خانگی و…  متاسفانه طاقت فرسا شده است.

به قول ظریفی می‌‌گفت شما نمی‌دانید  که داخل لامپ‌ها و روشنایی‌ها چه موادی می‌ریزند که اگر مثل بنده متوجه افزودنی‌های غیر مجاز به برق مصرفی می‌شدید قید استفاده از برق را زده و فقط شمع روشن می‌کردید!!!.

یکی از مهم ترین مشکلات بی برنامه  قطعی برق تلفات شدید انواع آبزیان در مزارع پرورشی وماهیان زینتی است که کاشانه امن آن‌ها محیط بسته آکواریوم هاست، زیرا اکثر آبزیان پرورشی با تلورانس مختلف  به اکسیژن محلول در آب و تامین آب زنده حساس بوده و ماهیانی مانند سرد آبی و مشخصا قزل‌آلا در کسری از دقیقه با کمبود اکسیژن محلول در آب دچار خفگی و تلفات شده و این یعنی فروپاشی سرمایه‌گذاری‌ها و ورشکستگی   آبزی پروران و صاحبان مزارع در سراسر کشور که به سادگی و بی‌تفاوتی نمی توان از این موضوع مهم گذشت ودر عرصه کشاورزی کشور و زیر بخش‌های وابسته به آن، تهدید مولفه‌های امنیت غذایی جامعه است.

ودر پایان آن نماینده محترم مجلس شورای اسلامی که همگان را به ساده زیستی مرحوم گاندی حواله می‌دهند آیا شخص خودشان ساده زیست بوده و تحمل بی برقی، تاب آوری ودرعمل مانند گاندی زندگی می‌کند که به همه مردم توصیه می‌کند؟

کلید گرانی و کمیاب شدن شمع برای روشنایی با این خاموشی‌ها زده شد و امید است مورد بازنگری مسئولانه در این شرایط خیز پنجم کرونای نوع دلتا بنابر اظهار نظر متخصصان امور پزشکی قرارگیرد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false