×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پشت پرده کنسرت خواننده‌های لس‌آنجلسی چه خبر است؟

پشت پرده کنسرت خواننده‌های لس‌آنجلسی چه خبر است؟، به گزارش شبکه برترین‌ها (ب.ک.ش) از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در دبی آغاز و در شبکه  طپش  شروع به کار کرد.

اکوپرشین:  مراحل انجام و برگزاری کنسرت‌های خوانندگان لس آنجلسی را تحت نظر (م.ج) مدیریت آن زمان شبکه طپش آموخت و بعدها وارد فروش خانه وآپارتمان در دبی شد و اولین کلاهبرداری خود را در سال٢٠٠٩رقم زد.

به دلیل شکایت‌های متعددی که در آنجا علیه او شده بود به کشور مالزی گریخت و فعالیت‌های خود را در زمینه برگزاری کنسرت در مالزی شروع کرد و مشغول به ادامه کلاهبرداری خود شد.

 از همان ابتدا با فعالیت در پوشش برگزاری کنسرت اقدام به پولشویی و نقل و انتقال غیر قانونی پول حاصل از فعالیت‌های غیر قانونی خود کرد.

در حال حاضر تمامی فعالیت‌هاى مالى و جابجایى پول توسط شریک (ب.ک.ش) که فردی دوتابیعتی به نام (آ.ا) است انجام می شود.

(ب.ک.ش) در ایران دارای پرونده‌های متعدد قضایی از جمله چندین پرونده اغفال دختران جوان به بهانه ازدواج است که آنها را مورد سواستفاده جنسی قرار داده و متواری شده است. این پرونده ها در ایران قابل استعلام  ومدارک و اسناد آنها موجود است.

(ب.ک.ش) در سال ١٣٩۵ به آمریکا می رود و در آنجا با توجه به ارتباطاتی که بدست آورده بود مرد پشت پرده هماهنگی‌های خوانندگان لس آنجلسی مثل ساسی، شادمهر عقیلی، ۲۵باند و ابراهیم حامدی می‌شود.

وی با توجه به تجربه ای که در کلاهبرداری بدست آورده شروع به مدیریت و راه‌اندازی سایت‌های شرط‌بندی و شرکت‌های هرمی در ترکیه می کند که معروف ترین آنها سایت شرط‌بندی شادمهر عقیلی و ساسی است.

 از روشهای جذب و ترغیب جوانان توسط (ب.ک.ش) با همکاری (ک.ع) و (گ.ش) برگزاری تورهای تفریحی با کشتی کروز و تبلیغ گسترده در ایران و شبکه‌های ضد انقلاب است.

این دو نفر با برگزاری چنین مراسمات و برنامه‌ها نسبت به اغفال نسل جوان و دختران جوان علاقمند به رقص و موسیقی اقدام کرده و آنها را فریب داده و دراختار (ب.ک.ش) قرار میدهند و دختران فریب خورده ناخواسته مجبور می شوند به خواسته‌های شوم (ب.ک.ش) تن دهند.

 اکنون با توجه به پاندمی کرونا (ب.ک.ش) در حال برنامه ریزی گسترده برای برگزاری کنسرت در کشور‌های ترکیه، امارات متحده عربی و گرجستان در اولین فرصت ممکن است تا از پروژه‌های کلاهبرداری جدید خود رونمایی کند.

(ب.ک.ش) با تأسیس چندین شرکت در زمینه خرید و فروش خانه و آپارتمان ، آکادمی آموزشى ، سایت شرط‌بندی و سایت‌های هرمی برنامه ریزی جدیدی را برای یک کلاهبرداری گسترده به راه انداخته است.

با توجه به گفته‌های (س.ی) در مورد (ب.ک.ش) او از تجاربی که در گذشته بدست آورده تمام فعالیت‌های خود را با نام اعضاء و تیم گذشته خود راه‌اندازی کرده و از خود کمترین ردپایی به جای گذاشته است.

شرکت‌های زیرمجموعه به نام (آکادمی جوانشیر) در زمینه ارزهاى دیجیتال و به مدیریت (ا.ج) دارای پرونده‌های متعدد کلاهبرداری و شرکتهای هرمی در ایران، ترکیه و شرکت هرمى http://propertiq.io است که با مدیریت (ر.غ) و برنامه ریزى (م.م) در ترکیه رَآه اندازى شده است که توسط افراد در ایران و مالزی در حال آماده شدن برای شروع به فعالیت خود هستند.

این شرکت ها در در مالزی و ایران توسط (ف.ف) از سر دسته‌های کمپانی گلدکوئست و دارای پرونده باز و متواری از کشور و (ر.ح)، (ش.م)، (م.م) که از سر  دسته‌های باند کلاهبردار (ب.ک.ش) هستند، اداره می شود.

(ب.ک.ش) از ابتدای فعالیت خود تاکنون همیشه از اسم افراد برای ایجاد اعتماد و اعتبار برای خود استفاده کرده است که در تازه‌ترین آن استفاده از اسم (ب.ا) در پروژه فروش واحد مسکونی در ترکیه به عنوان شریک و سرمایه گذار پرد برداشته است که به جرأت می توان گفت این پروژه یکی از بزرگترین کلاهبردار‌های او خواهد بود که تاکنون انجام داده است.

در این باره همه اسناد و مدارک به صورت کامل به مراکز قضایی ارائه شده و اقدامات لازم براى بر گرداندن و اعلان قرمز أعضاء این باند کلاهبردارى به کشور براى پیگیرى قضائى در حال اقدام است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false