×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
واکسیناسیون سریع بر علیه گرانی‌های مشکوک

واکسیناسیون سریع بر علیه گرانی‌های مشکوک،‌ تاریخ معاصر هیچ گاه این بار تورم و گرانی افشار گسیخته تمامی ملزومات یک زندگی حداقلی را به یاد ندارد.

علیرضا کیهان‌پور+اکوپرشین

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: بی لیاقتی‌؛ بی کفایتی؛ بی تفاوتی و آسود‌گی خیال دولتمردان تدبیر و امید در این راستا هرگز توجیهی نداشته و ندارد وبه هر بهانه‌ای توجیه کنند از ریشه و پایه بی اساس است که ناجوانمردانه تیشه بر ریشه سفره مردم نجیب و امتحان پس داده در این ۸سال اخیر زدند.

به طوری که در یکی از جلسات اخیر دامداران کشور با وزیر جهاد کشاورزی که در خصوص دفاع از قشر زحمتکش دامدار وتوصیه به وی مبنی بر عدم امضای طلایی برای هشت نفر رانت خوار مشهور عرصه شیر و لبنیات کشور در جواب مدیر عامل اتحادیه صنعت لبنی کشور، این وزیر ناکاردان که هنوز پا به ۱۸ ماهگی وزارت اش نگذاشته که جشن از شیر گرفتن اش را برایش تدارک ببینند‌؛ بی شرمانه در مقابل حفظ حقوق تولیدکنندگان بخش وبه ویژه مردم پاسخ می‌دهد که من( کاظم خاوازی) مسوول بهزیستی نیستم!!!.

ای ننگ بر این دانش و فرهنگ که باید وزن کشی‌ات کنند که من چیه؟ بدان در مقابل مردم حتی یک گرم هم نیستی! چه برسد به یک من که بدون احتساب وزن ردای وزارت ولباس هایت هرگز ۳ کیلوگرم هم نیستید!!!.

این گرانی لجام گسیخته با رهاسازی قیمت‌ها و نه آزاد سازی! به ویژه دارو، پوشاک، گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز، ماهی، کنسرو تون ماهیان، لبنیات، حبوبات، انواع نان، میوه، صیفی جات، ماکارونی، شکر، قند، روغن، آب معدنی، انواع خشکبار و … نیاز فوری به واکسیناسیون نهاد‌های نظارتی و بازرسی به منظور گسترش هرچه بیشتر وحشتناکتر ویروس کشنده گرانی دارد چرا که در روزهای پایانی دولت دوازدهم این حرکات بسیار مشکوک بوده ومشخص است که در پی موج آفرینی و تحویل یک زمین و سفره کاملا سوخته به مردم هستند که زیرکانه ناامیدی را در شیپور گشادشان هر روز گاهشمار دارند می‌دمند؛ اما برای جلوگیری از سونامی تورم و گرانی غیر قابل تصور قبل از به روی کار آمدن دولت سیزدهم و سد نمودن این اپیدمی، سریعا واکسیناسیون بر علیه این تصمیمات دقایق وقت اضافه دولت گرانی و بی‌تدبیر را انجام و بیش از این فشار هولناک گرانی بر دوش اکثریت مردم، استخوان و شانه‌هایشان را له و لورده نکند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false