×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تعداد دیگری از اعضای کابینه رئیسی مشخص شدند

تعداد دیگری از اعضای کابینه رئیسی مشخص شدند، بعد از مشخص شدن تیم اصلی اقتصادی دولت جدید (فرهاد رهبر، محمدرضا فرزین، سیدرضا فاطمی امین) به عنوان متولیانِ سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت اقتصاد و وزارت صمت؛ تعداد دیگری از اعضای کابینه دولت سیزدهم مشخص شدند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از اقتصاد سالم، یک منبع آگاه نزدیک به دفتر رئیس جمهور منتخب در این رابطه اظهار کرد: مهرداد بذرباش فعلا گزینه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

البته بحث‌هایی درباره حضور وی در شهرداری تهران نیز وجود دارد.

وی اضافه می‌کند: محمدولی علاءالدینی، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق ساتکاب و محمدرضا فاتحی، مجری پروژه تامین و انتقال آب خلیج فارس  ۲ گزینه اصلی برای تصدی وزارت نیرو هستند.

به گفته این منبع آگاه نزدیک به دولت منتخب، تا اینجای کار عزت‌الله ضرغامی گزینه وزارت ارشاد و سردار ذوالقدر گزینه وزارت دفاع است.

احمد امیرآبادی نماینده مجلس نیز گزینه معاونت پارلمانی دولت است.

وی ادامه می‌دهد: برای وزارت ورزش منصوری ۴۰ ساله گزینه ی اصلی بوده و برای تصدی وزارت کشور نیز همچنان گزینه نهایی سید صولت مرتضوی است.

این منبع آگاه نزدیک به دفتر رئیس جمهور منتخب خاطرنشان می‌کند: شهاب نادری نماینده اصولگرای سابق مجلس هم اولویتِ تصدی معاونت رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب است.

او ادامه می‌دهد: بین مخبر و سعید جلیلی نیز یکی معاون اول دولت می‌شوند که البته مخبر بالاترین شاخصه‌های اجرایی را از نظر کمیته ارزیابی کسب کرده است.

به گفته وی، برای معاونت ارتباطات و مرکز اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری نیز سیاوش الفتی از گزینه‌های مطرح است.

با توجه به اهمیت معاونت ارتباطات و مرکز اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری در هماهنگی و جهت دهی به مراکز روابط عمومیِ وزارتخانه‌ها و تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در راستای تسهیل یا ایجاد مانع در فعالیت رسانه‌ها و تنویر افکار عمومی؛ سوابق گزینه ی مطرح برای این سمت بررسی و بیان می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که “سیاوش الفتی” سابقه ۲۱ ساله در پژوهشگری، نویسندگی و تحلیلگری و فعالیت رسانه‌ای و روزنامه نگاری در حوزه اقتصادی داشته و خود مالک و مدیر چند رسانه است.

وی در دوره‌ای در کمیته رسانه‌ای فضای مجازی دفتر مشورتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام خدمت کرده است.

الفتی سوابقی همچون مدیرکلی روابط عمومی سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی را در کارنامه داشته و هم اکنون مشاور اقتصادی و رسانه‌ای برخی از مسئولان است.

وی از اسفند ۱۳۹۹ پویش‌های مردمی حمایت از آیت الله رییسی را راه‌اندازی کرده و در کمیته رسانه‌ای ابراهیم رئیسی نیز فعالیت گسترده‌ای داشته است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false