×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پشت پرده حوادث متعدد برای نفت‌کش‌ها در روزی که گذشت

پشت پرده حوادث متعدد برای نفت‌کش‌ها در روزی که گذشت، به نظر می‌رسد پشت پرده حوادث متعددِ روی داده برای چند نفت‌کش خارجی در روز جاری در دریای عمان و سواحل امارات؛ عملیات فریب و خودزنیِ صهیونیست‌ها برای ایجاد موج بین‌المللی برای به انزوا کشاندن ایران است.

به گزارش اکوپرشین به نقل از اقتصاد سالم، مجید معتمدی: امروز تقریبا روزی بی‌مانند برای نفت‌کش‌ها بود. گفته می‌شود سیستم ناوبری و کنترل چند نفت‌کش مختل و از دسترس خارج شده و به یک نفت‌کش نیز حمله شده و این نفت‌کش از سوی افرادی که تاکنون هویت‌شان مشخص نشده، توقیف شده است.

همچنین برخی منابع خارجی اخبار تائید نشده‌ای از برخورد یک کشتی با مین دریایی در دریای عمان منتشر کرده‌اند.

در چنین شرایطی برخی رسانه‌های خارجی انگشت اتهام را به سوی ایران گرفته‌اند و حتی اعلام کرده‌اند یک نفت‌کش از سوی نیروهای نظامی ایران توقیف شده است.

اما تحلیل منطقی شرایط و همچنین بررسی سوابق و تکنیک‌های عملیاتی_رسانه‌ای کشورهای غربی نشان می‌دهد که حوادث امروز، چیزی بیشتر از عملیات #فریب و #خودزنی کشورهای ایران ستیز، نیست.

در شرایط فعلی و در حالی که امروز صبح مراسم تنفیذ دولت جدید ایران برگزار شد، به نظر می‌رسد سرویس امنیتی اسرائیل (موساد) با همکاری سرویس‌های امنیتی برخی کشورهای ایران ستیز منطقه در حال اجرای عملیاتهای #فریب و #خودزنی برای ایجاد موج بین المللی برای به انزوا کشاندن ایران هستند.

در این زمینه باید به این نکته نیز توجه کنیم که همانطور که مقامات بلندپایه ایران اشاره کرده‌اند، ایران اگر برای دفاع از منافع و امنیت خود اقدامی انجام دهد، این اقدام #آشکار و با پذیرش مسئولیت خواهد بود.

البته در چنین شرایطی و در حالی که به نظر می‌رسد کشورهای ایران ستیز به ویژه عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی به دنبال بسترسازی برای انجام اقدامات بعدی بر علیه ایران هستند؛ باید توجه کنند که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا؛ پاسخ ایران به هر ضربه ای، ۱ به ۱۰ خواهد بود.

درواقع هر تجاوزی به منافع ایران و هر ضربه‌ای با #واکنش ۱۰ برابری پاسخ داده خواهد شد.

به نظر می‌رسد سرویس امنیتی اسرائیل (موساد) با همکاری سرویس‌های امنیتی برخی کشورهای ایران ستیز منطقه در حال اجرای عملیاتهای #فریب و #خودزنی برای ایجاد موج بین المللی برای به انزوا کشاندن ایران هستند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false