×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
طالبان در  دهه محرم پرچم عزای حسینی را پایین کشید

طالبان در دهه محرم پرچم عزای حسینی را پایین کشید، این نیروها در یکی از میادین شهر مزارشریف، پرچم عزای حسینی را پایین کشیده و پرچم امارت اسلامی طالبان را جایگزین کردند.

طالبان در دهه محرم پرچم عزای حسینی را پایین می‌کشد

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین به نقل از اقتصاد سالم، از شب گذشته فیلمی از نیروهای طالبان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و در حال دست به دست شدن است که گفته می‌شود مربوط به یکی از میادین شهر مزار شریف در افغانستان است.

در این فیلم نیروهای طالبان دیده می‌شوند که در حالِ خنده و گپ و گُفت، پرچم‌های عزای حسینی و پرچم‌های سیاه و سرخ “یاحسین” و “لبیک یاحسین” را که در میدان شهر در احتزاز است؛ یکی یکی به پایین کشیده، از میله پرچم خارج کرده و پرچم‌های امارت اسلامی طالبان را جایگزین آنها می‌کنند.

پایین کشیدن پرچم‌های “یاحسین” که نمادهای عزای حسینی در ایام محرم است و اهانت به اعتقادات مسلمانان؛ در حالی ست که این گروه در دور جدید تسخیر افغانستان تلاش کرده چهره‌ای متفاوت از گذشته و این بار، معتدل از خود نشان دهد به گونه‌ای که در مصاحبه‌ها و بیانیه‌های متعدد و مکرر از احترام به اعتقادات، حقوق و آزادیِ مردم افغانستان و حفظ جان، اموال و ناموس شان سخن گفته است.

با این حال هرازچندگاهی اخباری برخلاف گفته‌های آنها از عملکرد آنها به گوش می‌رسد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false