×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رونمایی از پوستر اصلی فیلم باشگاه زن ذلیلان

رونمایی از پوستر اصلی فیلم باشگاه زن ذلیلان، از پوستر اصلی فیلم باشگاه زن ذلیلان به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی رونمایی شد.

محمد کریمی کارگردان فیلم، ضمن تأیید خبر فوق به اکوپرشین گفت: فیلم ‌باشگاه زن ذلیلان هم اکنون آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد و به زودی نیز آماده نمایش خواهد شد لذا اگر کرونا اجازه دهد در یک اکران خصوصی این فیلم رل به نمایش  در خواهیم  آورد .

تهیه‌کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان در ادامه اظهار داشت: برای ساخت یک مینی سریال هم با شبکه امید وارد مذاکره شده ایم که امیدواریم به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کنیم و همکاری خوبی را با شبکه امید و نوجوان آغاز نمائیم.

 همکار مطبوعاتی ما گفت: پروانه ساخت فیلم فرشته مزاحم نیز به زودی صادر خواهد شد و اگر کرونا مشکلات را افزایش ندهد پیش‌تولید فیلم بعد از محرم آغاز خواهد شد.

اعظم بیات ترک طراح پوستر فیلم باشگاه زن ذلیلان هم در ادامه گفت: چون برای اولین بار طراحی یک پوستر سینمایی را برعهده گرفتم بسیار با حساسیت کار را شروع کردم و روزها و ساعتها وقت گذاشتم تا یک کار قابل قبول را ارائه دهم .

وی اظهار داشت: امیدوارم کلیه عوامل از نتیجه کار راضی باشند و پوسترهای فیلم بتوانند تماشاگران را جذب فیلم نمایند.

اعظم بیات در ادامه گفت:هم اکنون در حال طراحی پوستر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی هستم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false