×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

بخش کشاورزی؛ ایستاده در غبار، با ارایه گزارش عملکرد ۱۵ ماهه، تشکر و قدردانی از تولید کنندگان و همه ذیربطان بخش کشاورزی و طلب حلالیت دکتر خاوازی وزیر سابق جهاد کشاورزی؛ همچنین پیام تشکر دکتر ساداتی‌نژاد وزیر جدید از مجلس شورای اسلامی و تقاضای همکاری و همگرایی از تمامی دست‌اندرکاران مرتبط بخش، کار سخت و دشوار وزیر تازه نفس از ۴ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با روز کارمند رسما آغاز شد که این تقارن زیبا را به فال نیک گرفته و توجه بیشتر به پاسداشت حق وحقوق کارمندان وبازنشستگان شریف و نجیب جهاد کشاورزی در قالب حمایت‌های مادی ومعنوی مورد انتظار هست و خواهد بود.

اکوپرشین: علیرضا کیهان پور: با احترام به انجام کارهای انجام شده دوره وزیر سابق و همه همکاران محترم ایشان و عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر ساداتی‌نژاد که در این شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و مصایب و مشکلات ناشی از بیماری کرونا با پذیرش این مسوولیت خطیر تاریخی در وزارتخانه بسیار مهم و راهبردی کشور یعنی “بخش کشاورزی ایستاده درغبار”، امید است ادامه راه خدمتگزاران قبلی با نیل به اهداف برنامه‌های ارائه شده، بیش از گذشته استمرار داشته باشد.

علیرضا کیهان‌پور
علیرضا کیهان پور، تحلیلگر رسانه‌ای بخش کشاورزی

مساله حیاتی آب و مولفه‌های وابسته به آن از اساسی ترین موضوعات این بخش بوده و اگر جامعه حدود ۸۵ میلیون نفری کشور، از این وزارتخانه توقع تلاش و نیل به رسیدن به اهداف عالی امنیت غذایی جامعه در تمامی ارکان تولیدات و تامین پروتئین مورد نیاز با منشاء دامی و گیاهی دارند پس از مساله راهبردی آب، باید امکانات، اعتبارات و الزامات این بخش با حمایت همه جانبه سیاستگذاران و مرتبطین ذیربط از صاحبنظران دانشگاهی گرفته تا اعضای تلاشگر وگمنام اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها، انجمن‌های صنفی _ تخصصی ،NGO‌های وابسته و … همه با هم به سوی تحقق آرمانی این بخش با دارا بودن ۴میلیون و پانصد هزار نفر بهره‌بردار در سراسر کشور “جهادی” دیگر را با تامین غذای مورد نیاز کشور آغاز کنیم.

تخصص‌گرایی محض، استفاده بهینه از هوش مصنوعی، فناوری‌های نوین و بهره مندی از پهباد‌ها در رشد و توسعه و نفس کشیدن این بخش می‌توانداز ضرورت‌های اولیه محسوب شود.

در دنیای معاصر و در سراسر جهان استفاده از روش‌های منسوخ مانند ” آبیاری گیاهان دریایی!!! “دیگر جایگاهی ندارد و باید به تخصص‌های مرتبط و متنوع نوآورانه و فن‌آورانه و ” تکثیر تعداد نفر کارآفرینان با شمارگان بالا ” اندیشید.

اکوپرشین: علیرضا کیهان پور: با احترام به انجام کارهای انجام شده دوره وزیر سابق و همه همکاران محترم ایشان و عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر ساداتی‌نژاد که در این شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و مصایب و مشکلات

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false