×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

اعظم بیات ترک‌: می‌خواهم به تجربیات خود اضافه کنم، از پوستر فیلم سینمایی پهلوان هرگز نمی میرند به تهیه‌کنندگی محمد کریمی در سالروز تولد آقا تختی و روز کشتی رونمایی شد. اعظم بیات ترک طراح پوستر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در همین رابطه به اکو‌پرشین گفت: فرصت کمی تا سالروز تولد جهان پهلوان تختی داشتم ولی تمام سعی خود را کردم تا یک کار خوب را ارائه دهم تا قبل از نمایش فیلم از رسانه ملی از این پوستر رونمایی شود.

طراح پوستر فیلم پهلوان هرگز نمی‌میرند اظهار داشت: به تازگی پا در این عرصه گذاشته‌ام لذا دوست دارم باز هم به تجربیات خود بیفزاییم و پوستر فیلم‌های متعددی را طراحی و اجرا نمایم.

بیات که طراحی پوستر فیلم باشگاه زن ذلیلان را هم  عهده دار بوده است اکوپرشین گفت: طراحی پوستر فیلم شیرینی خاص خودش را دارد و ذوق و علاقه بسیاری را طلب می‌کند به همین خاطر با انرژی مضاعف این کار را ادامه خواهم داد.

وی اظهار داشت: از تهیه‌کننده فیلم هم سپاس فراوان دارم و امیدوارم در آینده نیز در جمع آنان حضور داشته باشم و کارهای متفاوتی را طراحی و اجرا نمایم.

فیلم پهلوان هرگز نمی میرد به تهیه‌کنندگی محمد کریمی روز جمعه ۵ شهریورماه ۱۴۰۰ به مناسبت روز تولد جهان پهلوان تختی و روز کشتی از شبکه نمایش مجددا پخش گردید.

پهلوان هرگز نمی‌میرد که برنده تندیس طلایی بهترین فیلم و دیپلم افتخار بهترین بازیگر از دوازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی بود، به‌زودی از آنتن شبکه امید هم پخش خواهد گردید.

پوستر پهلوان هرگز نمی‌میرد+اکوپرشین
پوستر پهلوان هرگز نمی‌میرد

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false