×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شبکه آموزش سیما نیاز به دگردیسی محتوایی دارد

شبکه آموزش سیما نیاز به دگردیسی محتوایی دارد، برنامه رویش شبکه آموزش سیما روز شنبه ۲۰ شهریور سال دوصفر میزبان وزیر جدید جهاد کشاورزی بود.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: نخست این که کمتر از یک هفته هم از حضور وزیر فوق در برنامه زنده شبکه خبر سراسری می‌گذشت و نیازی به کشاندن وزیر یک مملکت به برنامه رویش نبود و دیگر این که شان و جایگاه حضور ولو به بهانه آغاز کشت پائیزه نباید در این وضعیت دشوار کرونایی وبرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی لوث وخدشه دار می‌شد و اسکایپ بهترین روش بود که هزینه بر هم نبود! چرا که در وهله نخست سلامتی وزیر، مجری و همه دست اندرکاران این برنامه برای تمام اعضای جامعه، تولید کننده، بهره‌بردار و کلیه کشاورزان اولویت ویژه‌ای را داراست.

با تمام احترامی که برای مجری محترم و با شخصیت برنامه رویش به واسطه همکار بودن وسجایای اخلاقی ایشان قائل بوده و هستم اما در ابتدای برنامه مجری محترم خطاب به وزیر می‌گوید گل آرایی صحنه حاصل زحمات اسپانسر برنامه انجمن؛ تعاونی و اتحادیه گل وگیاه است و بازار فروش این صنف راکد بوده ونیاز به حمایت وزارت جهاد کشاورزی دارند ودر برنامه زنده فوق قول مساعد وزیر را برای برپایی یک نشست مشترک فاورس ماژور با اعضای فوق الذکر می‌گیرند.

مشکل امروزی جامعه مخاطب ما در مسیر دولت، تولید کننده، بهره‌بردار و مصرف کننده بر اساس اولویت‌بندی‌ها سلامت و بهداشت فرآورده‌های غذایی در شرایط اپیدمی کرونا وسپس گوشت قرمز، مرغ ، تخم مرغ، آبزیان، برنج، میوه، روغن، شیر و لبنیات، کود وسم، بذر، تراکتور، مکانیزاسیون، ارتقای بهره‌وری، آب، خاک و….است یک انسان باید امنیت غذایی و تغذیه‌ای داشته باشد تا برای مفرح ذات خویش دنبال یک شاخه گل دماغ پرور رفته تا بوی خوش عطر آن را اگر حال خوشی دارد استشمام کند.

از سویی بیش از ۲۵ سال است که یک مجری و “کارمند رسمی سازمان تات” وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در برنامه‌های گروه تلویزیونی جهاد، بازار، رویش، مسابقه جدول و…حضور دارد ودر تمامی برنامه‌های تکریم، تودیع، معرفی این بخش و مراسم هر ساله نمونه‌های کشاورزی کشور از صفر تا صد حضور داشته و الان باید یک خسته نباشید جانانه تقدیم وجود نازنین اشان شود تااز تکرار چهره‌ها جلوگیری شود وبه روزمره گی‌ها عادت نکنیم.

شان وزیر محترم جهاد کشاورزی باید با حضور پیاپی در یک زمان کوتاه در دو برنامه پشت سر هم رعایت می‌شد تا حداقل کاری انجام شده باشد که قابل بیان و گزارش کاری و عملکرد باشد واگر در برنامه نانی به تنور داغ برپایی جلسات با اعضای گرانقدر و محترم انجمن و یا اتحادیه یا تعاونی‌های گل وگیاه به هر دلیلی چسباندن و از وزیر، وقت اخذ می‌شود به همه این بخش‌های غیردولتی باید این سرویس ویژه ارائه شود که عدالت صدا و تصویر برای ذینفعان به طور یکسان اعمال شود.

فراموش نکنیم آن گل آرایی پرهزینه در استودیوی برنامه رویش شبکه آموزش بسیار پر هزینه واز جیب مردم پرداخت شد وب ا پژمردگی سریع مصداق اسراف وبی تدبیری بود و به حرمت ایام سوگواری سالار شهیدان(ع) و فضای استنشاق واریته‌های انواع گل آن هم در هوای اتاق کوچک و استودیوی بسته و بدون ماسک و شرایط کرونایی هم به هیچ وجه توجیه نداشت.

برنامه تلویزیونی رویش با حضور وزیر جهاد کشاورزی+اکوپرشین
برنامه تلویزیونی رویش با حضور وزیر جهاد کشاورزی

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false