×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
باشگاه زن ذلیلان به جنجال در خانه تغییر نام داد

باشگاه زن ذلیلان به جنجال در خانه تغییر نام داد، باشگاه زن ذلیلان به تهیه‌کنندگی محمد کریمی به “جنجال در خانه” تغییر نام داد و با همین عنوان پروانه نمایش دریافت خواهد کرد.

 تهیه کننده و کارگردان فیلم “باشگاه زن ذلیلان” ضمن تایید خبر فوق گفت: تلاش‌ها در شورای پروانه ساخت به نتیجه نرسید و فیلم “باشگاه زن ذلیلان” به ” جنجال درخانه” تغییر نام داد تا با همین عنوان پروانه نمایش را دریافت و راهی پخش از رسانه ملی شود.

 محمد کریمی تهیه کننده فیلم با اشاره به اینکه قطعاً تغییر نام مشکلاتی را برایمان به وجود خواهد آورد به اکوپرشین گفت‌:  ماه‌ها با نام باشگاه زن ذلیلان در رسانه های گروهی و فضای مجازی تبلیغات وسیعی انجام دادیم و همین موضوع ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره فیلم وارد خواهد ساخت و در واقع مخاطبین خود را از دست خواهیم داد.

 تهیه کننده فیلم ” جنجال در خانه ” اظهار داشت :  امیدوارم با تلاش مجدد اهالی رسانه بتوانیم نام “جنجال در خانه” را در ذهن مخاطب جا بیندازیم و به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم.

 محمد کریمی با بیان اینکه باید در این دوران کرونایی امتیازات ویژه‌ای را برای فیلمسازان و تهیه کنندگان فراهم کنیم به خبرنگار اکوپرشین گفت :  شک ندارم این فیلم با موفقیت روبرو شود و خستگی از تنمان در برود.

جعفر دهقان، سعیدکریمی،  شهرزاد عبدالمجید، لیلا بوشهری ، جواد انصافی،  فریبا ترکاشوند،  حمید کریمی، حمید دبستان،  یاشار یعقوبی،  عباس نایی و  مهدیار آزادفر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

“جنجال در خانه ” هم اکنون آماده نمایش است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false