×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
هفت‌خوان رستم وام ودیعه مسکن در تهران بزرگ

هفت‌خوان رستم وام ودیعه مسکن در تهران بزرگ، تعدادی بانک‌های عامل دولتی و خصوصی توسط بانک مرکزی تعیین شده اند که متقاضیانی که واجد شرایط وام ۷۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن که همانا مستاجران کاسه به دست چه کنم؟ چه کنم؟

به گزارش اکوپرشین، علیرضا کیهان پور: در این شرایط سخت کرونا هستند در سامانه ثبت نام الکترونیکی، کد رهگیری و سایر استعلامات مورد نیاز موجر و مستاجر اخذ شده اداره ثبت با شماره و بارکد ویژه را در سایت بانک‌های عامل وارد وبه همراه سایر مشخصات متقاضی پس از تعیین بانک نزدیک محل مسکونی مورد اجاره نسبت به مراجعه بانک تعیین شده که با یک کد از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود اقدام و طبق شیوه نامه اجرایی اختصاصی هر بانک مدارک تکمیل و حداقل چهار ماه بعد از ثبت نام نهایی!!! وام موصوف را با بهره ۱۳ درصدی دریافت و ۸۳ میلیون بابت وام ۷۰ میلیون تومانی را باز پرداخت نمایند.

الف: تمامی بانک‌های عامل دولتی سایت ثبت نام آن‌ها بسته واصلا نمی توان وارد سایت شد.

ب: بانک‌های عامل خصوصی نیز با شیوه نامه‌های اجرایی خاص خود هنگام مراجعه می‌گویند سقف تخصیص وام و سهمیه در نظر گرفته شده شعبه به پایان رسیده و این تسلسل بیهوده و تکراری و پروپاگاندایی بانک مرکزی به عنوان لیدر این فیلم بازی متاسفانه شک را در اذهان به وجود می‌آورد که پای یک دروغ خیلی بزرگ یا واسطه و یا دلال‌ها در میان است و یا نیاز به سفارش و پارتی بازی در رده بالا است.

مستاجر، مستاجر است و بی پناه در این گرانی اجاره وپیش پرداخت برای تحقق یک سرپناه حداقلی در این بازار سوداگرانه املاک و مسکن است و لطفا با این مدیریت‌های استرس‌زا و بی‌اعتنایی به نیاز ضروری مردم موجب نارضایتی هدفمند آحاد مردم نشوید واین آثار این دنیایی این کار چرک است اما در آخرت و در محضر عدل الهی مطمئن باشید آقا و خانم رئیس شعبات بانک عامل دولتی و خصوصی سروکاراتان با کرام الکاتبین است و بس!. وجدان کاری و منشور اخلاقی را که در تابلوی وظایف مشتری مداری شعبات نصب نموده‌اید، هر لحظه بخوانید شاید تلنگری در عمل به کم کاری‌های هدفمند اتان وارد شود و یا تابلوهای منشور اخلاقی!!! مشتری‌مداری را پایین بکشید.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false