×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازگشت زائران اربعین حسینی در پایانه‌ مرزی شلمچه

بازگشت زائران اربعین حسینی در پایانه‌ مرزی شلمچه، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از استقرار ۱۵۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی در پایانه مرزی شهید سلیمانی (مرز مهران) استان ایلام و ۷۰۰ دستگاه در پایانه مرزی شلمچه در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان، با بیان این که براساس تصمیمات ستاد مرکزی اربعین، بیشترین تعداد زائران از مرز مهران به کشور بازمی گردند، اظهار داشت :

بر اساس پیش بینی‌ها دوسوم زائران به صورت زمینی و از طریق مرزهای مهران و شلمچه وارد کشور می‌شوند وبا عنایت به این که مراسم عزاداری اربعین امروز در کشور عراق برگزار می‌شود، از بعداز ظهر امروز شاهد بازگشت زائران به کشوربوده و طی ۲۴ ساعت آینده این تعداد افزایش می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: از نظر تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی کمبودی وجود ندارد و در صورت نیاز به ناوگان بیشتر، از استان‌ها اعزام می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: همکاران معین استان‌ها و راهنمای زائران در مرزها حضور دارند و زائران را به سمت جایگاه های استان مقصد راهنمایی نموده و بلیت صادر می‌شود.

امانی در خصوص نظارت بر نحوه فروش بلیت اظهار داشت: قیمت بلیت بر اساس مسیرها مشخص شده ونمایندگان این سازمان و سازمان تعزیرات حکومتی در مرزها مستقر هستند و به شکایات و مشکلات موجود رسیدگی می‌شود .

وی یادآور شد: زائران عزیز برای دریافت اطلاعات ترافیکی، ثبت شکایات و پیشنهاد‌ها می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های کشور، اپلیکیشن ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ مراجعه نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی و پاسخگویی انجام شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false