×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
جنجال در خانه پروانه نمایش گرفت

جنجال در خانه پروانه نمایش گرفت،‌ با تشکیل جلسه اعضای شورای پروانه نمایش، فیلم جنجال در خانه به تهیه کنندگی محمد کریمی پروانه نمایش گرفت و به زودی نیز در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

محمد کریمی تهیه کننده و کارگردان این فیلم ضمن سپاس از اعضای شورای پروانه نمایش که در این روزهای کرونایی به فعالیت خود ادامه می‌دهند، به اکوپرشین گفت: امیدوارم با دریافت مجوز پروانه نمایش در اولین اکران خصوصی با حضور عوامل فیلم به ویژه هنرمندان و ورزشکاران از فیلم جنجال در خانه رونمایی کنیم و پس از ایام محرم و صفر پخش آن را در شبکه نمایش خانگی آغاز نماییم .

نمایی از فیلم جنجال در خانه+اکوپرشین
نمایی از فیلم جنجال در خانه

تهیه کننده فیلم اظهار داشت: در اولین اکران خصوصی که قرار است در سینما سپیده برگزار شود، از بازیگران و عوامل فیلم نیز تجلیل خواهیم کرد.

جعفردهقان، سعید کریمی، لیلا بوشهری، فریبا ترکاشوند، حمید کریمی ،محمد رضا قربانی، مهدیار آزاد‌فر، حمید دبستانی، یاشار یعقوبی و جواد انصافی بازیگران این فیلم هستند.

جنجال در خانه توسط زنده یاد فرهاد طب نوری به رشته تحریر درآمده و محمد کریمی کارگردانی آن را بر‌عهده داشته است .

برخی از عوامل فیلم عبارتند از: مدیر تولید: علی نوابی، مدیر تصویربرداری: علیرضا عزت‌ور، طراح چهره‌پردازی: مونا طباطبایی‌شیر، طراحی صحنه و لباس: پروانه نریمانی، صدابردار: محمدرضا بیات، دستیار اول کارگردان: میترا یکتافرد، منشی صحنه: ناهید اسدیان، موسیقی: مجتبی تیموری، تدوین: قاسم خدابنده‌لو، خواننده: توحید ناصری

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false