×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پروانه ساخت فیلم فرشته مزاحم صادر شد

پروانه ساخت فیلم فرشته مزاحم از سوی شورای پروانه ساخت آثار بلند غیر سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد .

محمد کریمی تهیه کننده فرشته مزاحم ضمن تایید خبر فوق به اکوپرشین گفت: با تشکیل جلسه شورای پروانه ساخت آثار بلند غیر سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوران کرونایی به صورت حضوری با ساخت فیلم بلند غیر سینمایی فرشته مزاحم موافقت شد و پروانه ساخت این فیلم در تاریخ اول مهرماه ۱۴۰۰ صادر گردید.

تهیه کننده و کارگردان این فیلم گفت: تا خاتمه ایام سوگواری آقا ابی عبدالله الحسین و پایان ماه صفر، هیچ اقدامی صورت نخواهد گرفت و پیش‌تولید فیلم فرشته مزاحم به ماه ربیع الاول موکول خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: ژانر فیلم فرشته مزاحم کمدی است و بازیگران محبوب سینما و تلویزیون برای حضور در این اثر انتخاب خواهند شد تا مخاطبین ارتباط خوبی با فیلم برقرار کنند.

محمد کریمی به خبرنگار اکوپرشین گفت: بدون شک از جعفر دهقان جهت حضور در این فیلم دعوت خواهیم کرد ولی عوامل اصلی با نشست‌های حضوری و توافقات نهایی انتخاب خواهند شد.

تهیه کننده فیلم‌های پهلوان هرگز نمی‌میرد و جنجال در خانه اظهار داشت: در حال حاضر سخت به دنبال پخش و نمایش فیلم جنجال در خانه هستیم و امیدوارم در یک فرصت مناسب نیز با حضور هنرمندان و ورزشکاران از این فیلم رونمایی کنیم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false