×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نگاه ملی و فرامنطقه‌ای مدیران راهگشای مشکلات حوزه صنعت فولاد

نگاه ملی و فرامنطقه‌ای مدیران راهگشای مشکلات حوزه صنعت فولاد، همزمان با هفته وحدت مدیرعامل و معاونین شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با حضور در شرکت فولادمبارکه با مدیرعامل و معاونین این شرکت دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از فولاد در این نشست صمیمانه، محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولادمبارکه با اشاره به نقش هم افزایی این دو فولادساز بزرگ گفت: تولد ذوب آهن و فولادمبارکه و مجموعه‌هایی که در اختیار دارند حاصل تفکر بلند مدت و استراتژیکی است که با منابع محدود، نگاهی به نسل‌های آینده داشتند.

به حق، نجات صنعت نیازمند نگاه ملی است و اگر ما که امروز در این دو بنگاه اقتصادی به فعالیت می‌پردازیم به خوبی مدیریت نکنیم، موفقیت چندانی بدست نیاورده و در بسیاری از موارد جلوگیری از تعارض‌های سازمانی برایمان امکان پذیر نیست.

اگر نگاه ما فقط به استان اصفهان ‌معطوف باشد و منطقه ای عمل کنیم از دیگران نمیتوانیم انتظار داشته باشیم که ورای مناطق جغرافیایی خود تصمیم بگیرند.

در حقیقت نگاه ملی و فرابخشی می‌تواند مجموعه‌های بزرگ را نجات دهد و دغدغه‌های مدیران را نیز به کمترین حد ممکن برساند.

طیب نیا ذوب آهن و فولادمبارکه را دو فولادساز بزرگ در یک منطقه جغرافیایی مشترک خواند و گفت: جدای مشکلات  موجود با همفکری و همراهی مدیران این دو فولادساز بزرگ می‌توان پروژه‌های مشترک تعریف نمود و منافع روزافزون برای هردو مجموعه به ارمغان آورد.

اگرچه تاکنون تعامل برای فعالیت‌های روزمره با هماهنگی‌های لازم وجود داشته اما با همراهی و همکاری بیشتر می‌توان هم افزایی قابل توجهی در منافع مشترک‌ بدست آورد.

مدیرعامل فولادمبارکه در پایان افزود: برگزاری این جلسه را به فال نیک گرفته و اعتقاد داریم آغاز همکاری‌های بیشتر، تفکر به دغدغه‌های مشترک، موجب طرح و شناسایی پتانسیل‌های موجود شده و نقشه راهی برای ادامه همکاری‌های کوتاه و بلند مدت برای دو شرکت میگردد.میتوان با تشکیل کمیته‌ای مرکب از تخصص‌های مختلف پیشنهادات همکاری‌های آتی را احصا و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتر را بررسی و اجرایی نمود.

بنا بر این گزارش، منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب آهن نیز در ادامه افزود: شرکت سهامی ذوب آهن آمادگی خود را اعلام می‌دارد تا با همراهی و همفکری مدیرعامل و تیم مدیریتی شرکت فولادمبارکه مباحث مشترک و مرتبط در حوزه‌های مختلف اعم از تولید، توسعه، فروش و بازاریابی، اقتصادی و مالی و نیروی انسانی را به صورت جدی پیگیری نموده و با تشکیل کمیته‌های فنی تخصصی به بهره‌وری بیشتر مدیریتی هردو شرکت کمک نماید.

یزدی‌زاده خاطرنشان کرد: حمل محصولات و مقاصد مشترک، تامین مواد اولیه و مبادی مشترک، نکات و تجربه‌های فنی، کارکنان و سرمایه‌های انسانی همه و همه از جمله مواردی هستند که دو قطب فولادی استان اصفهان با همکاری همدیگر می‌توانند با کمک آنها به ارزش افزوده جمعی دست پیداکنند و هردو مجموعه از مواهب سازمانی بوجود آمده منتفع گردند.

در ابتدای این برنامه مدیرعامل و معاونین هردو شرکت با حضور در معراج الشهدای شرکت فولادمبارکه به مقام شامخ شهدای نام آشنا ادای احترام نموده و در ادامه در جلسه مشترک به بحث و گفتگو پیرامون نکات مشترک طرح شده در جلسه پرداختند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false