×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بنده مسوول بهزیستی نیستم که وظیفه‌ام توجه به سفره و غذای مردم باشد

بنده مسوول بهزیستی نیستم که وظیفه‌ام توجه به سفره و غذای مردم باشد!، دروازه بانی از صحت و راستی آزمایی یک خبر وپژوهش در زمان و مکان وقوع آن، نیاز به انجام مسئولانه رسالت وایفای نقش خطیر رسانه‌ای دارد که امانت داری عمود این خیمه اطلاع رسانی است.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین: علیرضا کیهان پور، روزنامه نگار پیشکسوت بخش کشاورزی: قریب دوسال است که از رفتن رئیس سازمان دامپزشکی سابق کشور  به یک جایگاه اداری دیگر در وزارتخانه جهاد کشاورزی گذشته است و بحث خوراندن تریاک به مرغ‌‌های گوشتی آماده اعزام به کشتارگاه در زمان ایشان یک شایعه بی‌پایه و اساس بود که در وهله نخست قشر تولید کننده و بی ادعا یعنی مرغداران گمنام این کشور را نشانه گرفت و در مرحله بعد تشویش و نگرانی مردم و مصرف کنندگان را سبب شد و متاسفانه اخیرا و در صدا و سیما و همچنین به تبعیت از یک برنامه زنده سیما که این موضوع را کالبد گشایی مجدد کرده بود تعدادی از رسانه و به‌ویژه در فضای مجازی به این شایعه زشت و فاقد صحت دامن زدند که فقط وقت مسوولین و استرس مجدد مردم و فضای روانی جامعه را که اینک سخت محتاج آرامش، آسایش و ریکاوری روانی است را موجب شدند که یک کار غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی بود.

واما در چند روز گذشته تهمت انتصاب گفتگویی به وزیر جدید جهاد کشاورزی مطرح شده که باز نشر آن در حقیقت دل دردمندان وبه ویژه صاحبان قلم و اصحاب رسانه را به درد آورده وبا کمال تاسف باید عرض شود که این راه کج می خواهد به کجا رهنمون شود؟.

در این خبر چنین آمده است که دکتر ساداتی نژاد وزیر جدید جهاد کشاورزی در مصاحبه‌ای خطاب به پرسش کننده‌ای مطرح نموده که: ” بنده مسوول بهزیستی نیستم که وظیفه‌ام توجه به سفره و غذای مردم باشد”.

نگارنده تا جایی که اطلاع دارد و اخبار بخش کشاورزی را با عشق و علاقه پایش و پیگیری می کند این خبر در اردیبهشت ۱۴۰۰ رسانه‌ای شد وبا شناختی که اینجانب از دکتر کاظم خاوازی وزیر پیشین و با اخلاق وزارت جهاد کشاورزی داشته و دارم همان زمان هم این نقل قول هم مورد شک و تردید بود و متاسفانه به دلیل جو آن زمان سخنگوی بیکار وزارتخانه که این کاره هم نبود، واکنش و تکذیب و یا تایید این نقل قول را رسانه‌ای نکرد وجوابیه هم ارسال نشد.

این یادداشت نه سفارشی است و نه درخواستی ست اما به مانند قضیه اضافه کردن تریاک در آب آشامیدنی مرغ ‌‌های گوشتی نه حقیقت دارد و نه اخیرا مطرح شده است.

وزیر جدید که پس از اخذ رای بالای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حداقل در این مدت ۲۰ سفر استانی ،شهرستانی و حتی در دل روستاهای محروم و نیمه محروم کشور داشته است را با این نقل و قول ها و اخبار کاذب دلسرد نکنیم وبه رسالت رسانه ای، منشور اخلاقی و دروازه بانی دقیق خبر و مستندات بیش از گذشته عمل نموده و همگی دست در دست هم برای اعتلای کشور ،بهبود وضعیت سفره مردم و امنیت غذایی جامعه تلاش و کمک کنیم.

فراموش نکنیم با بحث‌‌های بی‌اساس و شایعات چند باره و اثبات نشدنی

 اعتیاد مرغ گوشتی مزارع پرورشی کشور به تریاک و تریاق و مساله جدید بهزیستی و….حواشی آن فقط اعتماد مخاطبان رسانه را ازدست خواهیم که هرگز چنین مباد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false